Gjest Håper du er frisk Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Går det bra med deg? Du er lite her for tiden. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Takk, det går bra med meg. At jeg er fraværende fra DOL i 48 timer i forbindelse med helg, burde ikke forbause noen. 0 Siter
Gjest Håper du er frisk Skrevet 23. januar 2011 Skrevet 23. januar 2011 Takk, det går bra med meg. At jeg er fraværende fra DOL i 48 timer i forbindelse med helg, burde ikke forbause noen. Godt :-) 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Takk, det går bra med meg. At jeg er fraværende fra DOL i 48 timer i forbindelse med helg, burde ikke forbause noen. Trodde du hadde bredbåndstilgang med USB-plugg bak øret jeg 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Trodde du hadde bredbåndstilgang med USB-plugg bak øret jeg ''Trodde du hadde bredbåndstilgang med USB-plugg bak øret jeg ;)'' Ha - ha - fantastisk kommentar :-DDD SItter om gliser her nå av hva du skrev :-) 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 ''Trodde du hadde bredbåndstilgang med USB-plugg bak øret jeg ;)'' Ha - ha - fantastisk kommentar :-DDD SItter om gliser her nå av hva du skrev :-) Kanskje har alle mennesker sånn om noen titusen år. Utvikling, utvikling... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Kanskje har alle mennesker sånn om noen titusen år. Utvikling, utvikling... *grøss* Nei, vil ikke ha det :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.