Gjest levrone55 Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 heisann jeg går på cipralex mot tvangstanker. går på 40 mg nå,gått på cipralex i 3 mnd. er bedre,men ikke helt som eg trodde. ble bedre på 40 enn 20mg. er 40 mg mye,merker ingen bivirkninger. kan jeg evt øke mere eller ligge til risperdal.? jeg har ikke gått opp noe i vekt,heller ned på disse. vil risperdal funke bra i tillegg eller ville du prøvd noe annet? men jeg ber absolutt bedre. jeg tar escitalopram det er vel d samme som cipralex? ellers måtte eg betale mellomlegget. cipralex er jo escitalopram. ville du økt,ligget til risperdal eller prøvd noe annet? for tankene går ikke helt vekk mvh 0 Siter
Gjest Sinna Tine Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Har du forsøkt Truxal? Går på 3x50mg om dagen, og det fungerer bra mot tvangstanker. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Jeg ville først ha prøvd nok en økning på Cipralex til 50-60 mg. Om ikke det er nok, ville jeg lagt til Risperdal 1 mg evt økt til 2 mg senere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.