Gjest Molli28 Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Noen som vet noe mer om ME kan smitte og hhor sannsynlig det er at det gjør det? Kjæresten min har ME og blør av og til ved sex (dette har han sjekket hos legen og det er ikke farlig) Er litt engstelig ang dette.. 0 Siter
tjohei Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 ME kan har forskjellige årsaker ut fra hva jeg vet. Noen kan være smittsomme hvis det skyldes virus. Best å vente på svar fra legen. Det var om ME på puls for ikke så lenge siden. Kanskje du finner episoden på nettsidene deres. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Det vet man vel egentlig ikke ennå. Ikke hva det kommer av og ikke om det er smittsomt. 0 Siter
Bookworm Skrevet 25. januar 2011 Skrevet 25. januar 2011 Hvis teorien om at ME kan skyldes retrovirus, vil det være smittsomt, men det er en såpass tynn teori enda at jeg kanskje ikke ville ha vært så veldig nervøs for det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.