Gå til innhold

ME og smitte

Anbefalte innlegg

Gjest Molli28
Skrevet

Noen som vet noe mer om ME kan smitte og hhor sannsynlig det er at det gjør det? Kjæresten min har ME og blør av og til ved sex (dette har han sjekket hos legen og det er ikke farlig) Er litt engstelig ang dette..

Skrevet

ME kan har forskjellige årsaker ut fra hva jeg vet. Noen kan være smittsomme hvis det skyldes virus. Best å vente på svar fra legen. Det var om ME på puls for ikke så lenge siden. Kanskje du finner episoden på nettsidene deres.

Skrevet

Det vet man vel egentlig ikke ennå. Ikke hva det kommer av og ikke om det er smittsomt.

Skrevet

Hvis teorien om at ME kan skyldes retrovirus, vil det være smittsomt, men det er en såpass tynn teori enda at jeg kanskje ikke ville ha vært så veldig nervøs for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...