Gå til innhold

Blekhet

Anbefalte innlegg

Gjest leomessi1
Skrevet

Vet ikke helt om dette er det riktige stedet å spørre om slikt, men tar sjansen. Jeg har et veldig blekt ansikt, noe jeg selvfølgelig ikke er fornøyd med. Derfor er jeg ute etter tips/forslag for hvordan jeg kan få en mer rødfarget farge i ansiktet? Finnes det evt. en krem for dette, eller har det noe med kosthold å gjøre? Dette har ingenting med å være blodfattig eller noen andre sykdommer. Er en gutt på 18 år som lurer.

Skrevet

Vi er ulikt utstyrt med pigmenter og dermed hudfarge. Et sunt kosthold gir jo selvsagt et sunnere utseende ansikt enn dårlig kosthold, men det kan ikke gi deg mer pigmenter. Sol vil jo hjelpe, men for mye av det er heller ikke bra på sikt.

Om du kan avse noen kroner, ville jeg anbefale deg å rette spørsmålet til spesialisten på hud/hår forumet.

Gjest fargeanalyse...
Skrevet

Kanskje du må tenke mer på hvilke farger du bruker på klær rett og slett? Ta deg en fargeanalyse? Kan gjøres selv om du er gutt...

Selv har jeg blek hud og mørkt hår. Syns det er fint med sånne "snehvit" kontraster jeg. Men da må jeg også bruke kontraster i klesveien.

Men sunn mat og frisk luft er jo førsteprioritet her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...