Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. januar 2011 Skrevet 24. januar 2011 Ironi og forurettethet er ikke alltid sjarmerende. Jeg avstår fra forklaringer om jeg ikke har noen jeg kan stå inne for. 0 Siter
Frøkenbekymra Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Skrevet 25. januar 2011 Ironi og forurettethet er ikke alltid sjarmerende. Jeg avstår fra forklaringer om jeg ikke har noen jeg kan stå inne for. Jeg klarte å oppnå det jeg ville - jeg fikk svar! Nå er jeg ikke på dette foumet for å sjarmere. Da opptrer jeg heller på andre arenaer. Når det gjelder meg og min sjarm føler jeg meg helt trygg på at jeg kan gjøre det bedre. Takk og pris for det!" Ha en fantastisk flott dag, NHD :-) 0 Siter
Gjest Forventninger Skrevet 25. januar 2011 Skrevet 25. januar 2011 Du er ikke lite frekk, da..... 0 Siter
Svimern Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Jeg klarte å oppnå det jeg ville - jeg fikk svar! Nå er jeg ikke på dette foumet for å sjarmere. Da opptrer jeg heller på andre arenaer. Når det gjelder meg og min sjarm føler jeg meg helt trygg på at jeg kan gjøre det bedre. Takk og pris for det!" Ha en fantastisk flott dag, NHD :-) Hva med høflighet..? Når jeg tenker meg om så er vel neppe det heller årsaken til at du er her... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.