Gå til innhold

hva er det med meg??

Anbefalte innlegg

Gjest Emilie.b
Skrevet

Hei,vanskelig å starte å skrive dette for meg...har alltid värt en oppegående,arbeidsom,engasjert og livsnytende dame,som nå har bikket 37 år :) men... uff..d er så mye jeg kunne fortalt om mitt liv..har mestret alle ting föler jeg,som har skjedd oppover årene..men nå er d stopp..har hatt en töff skilsmisse bak meg,eksmann som har satt mine barn imot meg,lögner,sverting og anklagelser..dette har pågått nå i 3 år..imange år kjempet jeg imot..men nå er jeg helt satt ut på sidelinjen..mitt minste barn bor hos min eksmann,jeg har ikke sett henne på ett år..jeg har mistet all glöd til å kjempe ..jeg har ingen interesse for mat mer,sövnlös,tenker på henne og alt som har skjedd,greier ikke å stå lenge i en jobb mer,begynner å skyve familie og venner ifra meg,har mye mareritt,fått ett dårlig selvbilde på meg selv og mine evner,tenker på döden,er trett og energilös,er i ett nytt samboerforhold,gir han mye urettmesig kritikk,pröver desperat og holde "fasade" ovenfor de andre barna med att:jo,mamma er blid og overströmmende,energisk,oppfinnsom,engasjert og alt er tipp topp...så alt er i skjul for alle...gå inn på badet,gråte ut litt i stillhet...vente på kveld og natt..tenke,gruble,gråte,ha mareritt...jeg vil skåne alle rundt meg for mine smerter og tanker,er bygd inn i meg..å väre sterk,ikke bry noen med mine plager...putte på ett smil og alt er ok...uff..vanskelig å formulere alt,det er jo mye som kunne värt sagt..men,kan du se noe ut av det jeg har skrevet?hva er dine tanker rundt det? på forhånd takk for ditt svar.Mvh,emilie.

Skrevet

Det virker som om du har blitt deprimert. Jeg synes du skal ta mot til deg, ringe fastlegen og fortelle hvordan du føler deg. Alternativt kan du skrive ned det du skrev i innlegget her og gi til legen.

*Klem*

Gjest emilie.b
Skrevet

Det virker som om du har blitt deprimert. Jeg synes du skal ta mot til deg, ringe fastlegen og fortelle hvordan du føler deg. Alternativt kan du skrive ned det du skrev i innlegget her og gi til legen.

*Klem*

jo,jubalang70.. :) d er nok en form for det..mer betryggende å kunne få en formening om hva en ekspert kan si meg her först...enn å faktisk ta det skritt å gå til legen min..klem.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Mine tanker er at langvarige belastninger nå dessverre har gitt deg en depresjon. Tiden er inne for en skikkelig prat med fastlegen din.

Skrevet

jo,jubalang70.. :) d er nok en form for det..mer betryggende å kunne få en formening om hva en ekspert kan si meg her först...enn å faktisk ta det skritt å gå til legen min..klem.

Jeg kan forstå at du ønsker det.

Gjest emilie.b
Skrevet

Mine tanker er at langvarige belastninger nå dessverre har gitt deg en depresjon. Tiden er inne for en skikkelig prat med fastlegen din.

takk,jeg visste jo egentlig svaret..men godt att noen andre ser det også! jeg skal pröve a manne meg opp til en samtale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...