Gå til innhold

NHD: Phenergan mot kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei NHD.

Vet at dette ikke har med psykiatri å gjøre, men dette er det eneste forumet på DOL hvor en lege svarer gratis, så håper du ser gjennom fingrene med dette innlegget.

Jeg har i flere dager vært så plaget med kvalme.

Har en pakke Phenergan liggende som jeg fikk for lenge siden, og pakningsvedlegget er borte.

Fikk det dengang for søvn, men mener å huske at det hjalp mot kvalme også, men er usikker.

Så derfor spør jeg deg.

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg er ikke NHD eller lege, men kan gjerne svare deg.

Phenergan brukes mot kvalme, så du kan gjerne forsøke. Jeg fikk Phenergan mot svangerskapskvalme. Jeg har også brukt dem for å forbedre søvnen. Det fungerte utmerket på begge deler.

Skrevet

Det virker mot kvalme, men om du fortsetter å plages burde du uansett ta kontakt med legen din.

Skrevet

Jeg er ikke NHD eller lege, men kan gjerne svare deg.

Phenergan brukes mot kvalme, så du kan gjerne forsøke. Jeg fikk Phenergan mot svangerskapskvalme. Jeg har også brukt dem for å forbedre søvnen. Det fungerte utmerket på begge deler.

Takk for svar begge to :)

Da tar jeg en Phenergan. Denne kvalmen er virkelig plagsom.

Skal til legen i morgen uansett, så kan ta det opp med ham da hvis det ikke har bedret seg.

Blir ganske trett av dem jeg også, så får nok god søvn i natt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...