Gå til innhold

Normal timefrekvens

Anbefalte innlegg

Gjest Hmmmmmmmmmmmmmm
Skrevet

Er det en gang i uka det er vanlig å gå til psykolog på poliklinikkavd. ved DPS? Jeg synes en uke er forferdelig lenge å vente, og lider meg gjennom de siste 2-3 dagene og tenker nesten ikke på noe annet enn at snart skal jeg dit igjen. Er det mulig å spørre om 2 ganger i uken?

Skrevet

Det er mulig, jeg gikk to ganger i uka for noen år siden. Når en er veldig syk går tiden forferdelig sent, nå syns jeg en gang i uka var for ofte. Holder lenge med hver 14 dag. Snakk med terapeuten din om det.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er særdeles sjelden at noen går oftere enn en gang i uken.

Gjest den gang da
Skrevet

Det er særdeles sjelden at noen går oftere enn en gang i uken.

Det er når du skriver slikt man skjønner hvor syk man faktisk var. Iblant er det merkelig å tenke på. Egentlig skulle jeg ønske at jeg visste masse slikt da det sto på. Jaja, man får bare glede seg over at det heldigvis er over nå :)

Skrevet

Jeg har, i perioder der det har vært ekstra vanskelig, gåt to ganger i uka :)

Gjest zombietina
Skrevet

Det er mulig, jeg gikk to ganger i uka for noen år siden. Når en er veldig syk går tiden forferdelig sent, nå syns jeg en gang i uka var for ofte. Holder lenge med hver 14 dag. Snakk med terapeuten din om det.

Vi er ulike og blir behandlet ulikt. Jeg gikk en periode to ganger i uka som alternativ til innleggelse. Synes tiden gikk fort. Som zombie blir tiden bare borte.

Skrevet

Vi er ulike og blir behandlet ulikt. Jeg gikk en periode to ganger i uka som alternativ til innleggelse. Synes tiden gikk fort. Som zombie blir tiden bare borte.

Spørs vel hva man legger i ordet zombie, når er man zombie?

Vet når jeg var zombie..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...