Gjest Hmmmmmmmmmmmmmm Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Er det en gang i uka det er vanlig å gå til psykolog på poliklinikkavd. ved DPS? Jeg synes en uke er forferdelig lenge å vente, og lider meg gjennom de siste 2-3 dagene og tenker nesten ikke på noe annet enn at snart skal jeg dit igjen. Er det mulig å spørre om 2 ganger i uken? 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Det er mulig, jeg gikk to ganger i uka for noen år siden. Når en er veldig syk går tiden forferdelig sent, nå syns jeg en gang i uka var for ofte. Holder lenge med hver 14 dag. Snakk med terapeuten din om det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Det er særdeles sjelden at noen går oftere enn en gang i uken. 0 Siter
Gjest den gang da Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Det er særdeles sjelden at noen går oftere enn en gang i uken. Det er når du skriver slikt man skjønner hvor syk man faktisk var. Iblant er det merkelig å tenke på. Egentlig skulle jeg ønske at jeg visste masse slikt da det sto på. Jaja, man får bare glede seg over at det heldigvis er over nå 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Jeg har, i perioder der det har vært ekstra vanskelig, gåt to ganger i uka 0 Siter
Gjest zombietina Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Det er mulig, jeg gikk to ganger i uka for noen år siden. Når en er veldig syk går tiden forferdelig sent, nå syns jeg en gang i uka var for ofte. Holder lenge med hver 14 dag. Snakk med terapeuten din om det. Vi er ulike og blir behandlet ulikt. Jeg gikk en periode to ganger i uka som alternativ til innleggelse. Synes tiden gikk fort. Som zombie blir tiden bare borte. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Vi er ulike og blir behandlet ulikt. Jeg gikk en periode to ganger i uka som alternativ til innleggelse. Synes tiden gikk fort. Som zombie blir tiden bare borte. Spørs vel hva man legger i ordet zombie, når er man zombie? Vet når jeg var zombie.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.