Gå til innhold

Vraket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært langt nede og sykemeldt i flere uker, gjorde selvfølgelig kjæresten det slutt og jeg som aldri har vært så glad i noen som han.

I går lurte jeg på om jeg i hele tatt kom til å overleve. I dag mobilisert jeg alle krefter og gikk til butikken med store mørke solbriller. Overlevelsesinnstinktet har tatt over og selvmordstankene som surret i hodet er borte. Dette skal jeg overleve, men fy f....... så vondt det er. Trenger ikke svar på denne. Måtte bare få det ut et eller annet sted. Setter veldig pris på dette forumet.

Skrevet

Huff får ordentlig vondt av deg. Ser du sier du ikke trengte svar men håper du tar godt vare på seg selv og at du har god støtte rundt deg.

Skrevet

Så flott at du kom deg ut :)

Dette klarer du å komme gjennom!

Klem :)

Gjest livet byr på mange utfordringer
Skrevet

Dette har jeg vært gjennom også :)

Å her sitter jeg, lykkelig som bare det !!!

Flott at du kom deg ut !!! Men du, legg igjen de solbrillene ved neste tur ut :)

Skrevet

Huff får ordentlig vondt av deg. Ser du sier du ikke trengte svar men håper du tar godt vare på seg selv og at du har god støtte rundt deg.

Akkurat nå er jeg usikker på om jeg kommer til å overleve likevel. Føles som jeg holder på å revne innvendig ..

Skrevet

Akkurat nå er jeg usikker på om jeg kommer til å overleve likevel. Føles som jeg holder på å revne innvendig ..

Overleve gjør du nok selv om det ikke føles sånn. Bare å holde ut rett og slett. Det føles ofte nesten som om hjertet fysisk blir revet i stykket.

Har du noen gode venner i RL som kan støtte deg i gjennom dette?. Ellers får du bare gjøre hva du føler for. Om det er å spise sjokolade, skrive på forumet, Gråte skikkelig ut så er det bare sunt.

Gjest roundabout
Skrevet

vet alt om hvor hardt det er å miste noen man er glad i, tillat deg selv til å sørge skikkelig så kommer du raskere over det....

Skrevet

Overleve gjør du nok selv om det ikke føles sånn. Bare å holde ut rett og slett. Det føles ofte nesten som om hjertet fysisk blir revet i stykket.

Har du noen gode venner i RL som kan støtte deg i gjennom dette?. Ellers får du bare gjøre hva du føler for. Om det er å spise sjokolade, skrive på forumet, Gråte skikkelig ut så er det bare sunt.

Hadde ei venninne som var hos meg i natt helt til jeg ble så sliten at jeg sovnet. Har bipolardiagnose og var langt nede i utgangspunktet. I natt torde hun ikke la meg være alene og sånt setter jeg uendelig stor pris på.

Ellers ser det bekmørkt ut akkurat nå ...

Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvordan det er mulig å kose og klasse og kline seg gjennom 9 mnd og plutselig slå helt om... ??

Skrevet

Det ser bekmørkt ut akkurat nå, men det blir bedre når du får tid på deg.

I mellomtiden må du bare konsentrere deg om å holde ut. Grine, være med folk, se noen hjernedøde filmer, anything. Bare hold ut.

Og søk hjelp om du trenger. Krise+bip er ingen god kombinasjon nei.

Skrevet

Det ser bekmørkt ut akkurat nå, men det blir bedre når du får tid på deg.

I mellomtiden må du bare konsentrere deg om å holde ut. Grine, være med folk, se noen hjernedøde filmer, anything. Bare hold ut.

Og søk hjelp om du trenger. Krise+bip er ingen god kombinasjon nei.

Vet ikke om jeg tør å være alene i natt ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...