Gå til innhold

tannbehandling gjennom nav


Gjest Tannløsa

Anbefalte innlegg

Gjest Tannløsa

Har mellumsgulvbrokk som bl.a. har ført til skade på tennene samt bulemi.Jeg har en alvorlig allergi mot medikamenter etc.Er ung ufør og 29 år.Rett før jul ble flere tenner i øvre del av munnen trekt da jeg hadde betennelse i skadete tenner pga.karies..har nå et stort problem og vil vite hvordan jeg skal gå frem for videre behandling .Må ha bro,evt.tenner på stift på flere .steder.Hvilke kriterier kreves for å få dette godtgjort gjennom nav.Har ikke råd selv å dekke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tannfeee

''Har mellumsgulvbrokk som bl.a. har ført til skade på tennene samt bulemi.Jeg har en alvorlig allergi mot medikamenter etc.''

Du må ha med deg legeerklæring til tannlegen som bekrefter at dette har medført tannskader. Noen få medisinske tilstander/sykdommer gir rett på full refusjon fra trygden, men i de aller fleste tilfeller får du kun refusjon etter offentlige takster, som ligger en del lavere enn de private tannlegenes takster. Da må du selv betale mellomlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...