Gå til innhold

Hei og takk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ja jeg vil bare si takk for alle råd og hyggelig korrespondanse.

Jeg lever, men har nå sagt til min psykiater at jeg ikke er på forum mer og da må jeg holde det løftet, i vertfall til jeg opplyser min psykiater om noe annet. Men jeg syns det er på sin plass å takke nhd og dere alle.

Jeg gjorde for første gang en dårlig eksamen til jul og grunnen er at jeg begynner å bli for sosial. Hadde det gjort meg godt, men jeg blir sliten og tankene mine blir rotete.

Nå har min psykiater etterspurt boken igjen. dvs hun har flere ganger nå sagt at jeg bør utgi det jeg har skrevet. Vel jeg prøver å ikke skuffe henne, men jeg har så store organiseringsvansker at jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det? Skrive klarer jeg, men ikke organisere det!

Derfor er min neste mail til min psykiater en heller lang spørsmåls-rekke om ikke jeg kan gi alt jeg har skrevet til henne også kan hun utgi det, når hun mener det vil være til stor hjelp for mange.

Kjære Gud om bare noen kunne forstå hvor store organiseringsvansker jeg har?

Vel jeg leser her inne inni mellom, men jeg lyver ikke så jeg skal ikke være aktiv. Jeg må gjøre en bra eksamen til sommeren og deretter sende inn det jeg har skrevet til et forlag hvis ikke min psykiater kan ta seg av det?

Jeg vet ikke svaret på de spørsmålene enda. Det får jeg vite neste uke:)

Jeg har det meget bra for tiden når jeg bare driver med mine ting og ikke skriver med andre mennesker enn min psykiater. Nå foreslo min psykiater at jeg kunne utgi vår mail-korrespondanse, så jeg har mye å tenke på Jeg syns det er hyggelig å snakke med andre mennesker, men jeg blir lett overbelastet og det har vist med asperger syndrom å gjøre. Derfor er det litt "søren også" at jeg har asperger syndrom, for jeg er mer sosial enn jeg har kapasitet for.

Håper ellers det vil gå bedre med dere alle her inne:)

Hilsen meg.

Skrevet

Koselig å høre fra deg igjen :-) Jeg "etterlyste" deg på Meldings-forumet for en liten stund siden!

Synd det gikk dårlig på eksamen. Ønsker deg alt godt med både lesing, ny eksamen og eventuel utgivelse!

Skrevet

Det var godt å høre at du har det bra! Jeg har lurt på hvor du ble av, og forstår det nå. :)

Skrevet

Hyggelig å høre fra deg.

Lykke til med studier og bok!

mvh

Skrevet

Håper du gir ut bok, den skal jeg kjøpe :-)

Du har mye å lære bort, lykke til videre :)

Skrevet

Tusen takk for en oppdatering om hvordan det går med deg! Jeg liker godt å lese innleggene dine, og lurte litt på hvorfor du var "borte". Men det skjønner jeg jo nå :-)

Og lykke til med boken din! Håper du får hjelp til å organisere arbeidet, enten fra psykiateren, et forlag eller en annen. Du skriver godt og interessant!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...