Gå til innhold

Mer fra Vraket

Gjest Vraket og sint

Anbefalte innlegg

Gjest Vraket og sint
Skrevet

Dette er det neppe mange som er interessert i og det er mulig jeg burde postet det på annet forum.

Men, jeg kom meg gjennom dagen, kvelden og natten i går. Tror Seroquelen reddet nattesøvnen.

Gjorde masse dumt i går. Ringte eks-kjæresten, gråt i telefonen og etterpå ble jeg fly forbanna og kastet telefonene i veggen. Heldigvis tålte telefonen den harde medfarten sånn at jeg rakk og sende noen meldinger før jeg sovnet. Skrev at han ikke trang å tenke mer gjennom saken fordi jeg uansett ikke ville ha ei sånn surrebøtte. Jeg er verd bedre! Etterpå føltes det som en lettelse og få sagt det.

I dag er trangen til å ringe og sende sms borte og jeg skal holde meg laaangt unna fyren selv om jeg innerst inne vil ha ham tilbake.

Tøft å måtte gå igjennom dette oppå den depresjone jeg hadde. Føler meg lkevel bedre i dag enn på lenge. Har ikke en eneste selvmorstanke og det enste jeg tenker nå er at jeg, på tross av hele dritten, skal leve resten av livet med hevet hode.

Heldigvis er jeg allerede henvist til psykiatrien og håper det er mulig å justere medisindosen slik at jeg raskest mulig kan komme meg ordentlig på bena og begynne å jobbe igjen.

Lurer forresten på hvor mye Lamictal jeg kan ta når det er som det er. Gikk på en lav dose for å forebygge (300 meg) og trodde jeg var kvitt depresjonsdritten for godt. Den gang ei!

Sånn! Nå fikk jeg tømt meg igjen :-)

Skrevet

Hei :). Du er nok ikke den eneste som har "sutret" og fått ut ting på dette forumet :).

Har ikke så mye annet å si deg. Det virker jo som om du er på god vei til å takle dette selv :-). Å være forbannet kan noen ganger være sunt. Håper du snart får hjelp med den lamictalen også. Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...