Gjest Zyprexus Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Hei! Jeg bruker Stesolid (5 mg) ved behov. Sliter med angst og stesoliden hjelper meg når jeg har angst eller når jeg skal i en situasjon som kan føre til angst (f.eks tannlegebesøk). Jeg har brukt 23 tabletter på ca. 3 måneder nå. Er dette for høyt forbruk? Hvilke retningslinjer har leger for dette? Har generalisert angstlidelse, har lest ett eller annet sted at Stesolid er en medisin som er grei å bruke her, stemmer det? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Dette er så lite at du ikke trenger å bruke en eneste bekymringstanke på dette spørsmålet. 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Dette er så lite at du ikke trenger å bruke en eneste bekymringstanke på dette spørsmålet. Ops, så feil på etiketten på boksen, var vist 2 måneder i steden for 3. Hva synes du da når det er 2 måneder? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Ops, så feil på etiketten på boksen, var vist 2 måneder i steden for 3. Hva synes du da når det er 2 måneder? Svaret blir det samme :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.