Gjest SMIRnøff Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 ... om jeg ikke drikker cola... Er dette en noe psykisk? 0 Siter
Gjest statistikk Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Dette er nok 90 % fysisk (abstinens pga sukkeravhengighet) og 10 % psykisk (din forventning om at du skal føle deg slik når du ikke drikker cola). 0 Siter
serenity777 Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Jeg har vært avhengig av cola siden midten av tenårene. Kunne ikke tenke meg å slutte heller. Men jeg gikk over på pepsimax, etter å ha drukket sukker coca-cola i mange år, det gikk overraskende lett. Må ha det, bare må ha det. Det er vel ikke en værre addiksjon enn kaffe? 0 Siter
Gjest ta deg i nakken Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 Sugarjunkie. Du må avvenne deg selv. Ingen kan gjøre det for deg. Blir vel vanskelig for deg det, du som hater å stå til ansvar for noe som helst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.