Gå til innhold

Rune Rudbergs 1000 damer

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen

I tråden under virker det som om mange på dol faktisk tror at Rudberg har hatt sex med over 1000 damer. Dere har vel fått med dere at det tallet bare var en fleip som ble fremprovosert av en journalist? Og når journalisten så slo det stort opp, ble det til en "sannhet". Rudberg har nok hatt mange damer, men det er ikke nødvendig å overdrive det.

Her er et sitat der Rudberg selv forteller om hvordan ryktet startet:

''I programmet forteller han også om hvordan en flåsete bemerkning førte til oppslagene om at han hadde nedlagt over 1000 kvinner.

- Det var under et portrettintervju at journalisten spurte meg om hvor mange damer jeg hadde hatt. Jeg svarte at jeg ikke var helt sikker, hvorpå journalisten fulgte opp med spørsmålet: «Vil du si over 1000?». Jeg svarte på tull: «Det skulle faen meg ikke forundre meg»''

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359865-rune-rudbergs-1000-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D.D.E. gjengen

He, he, det er et faktum at dere damer har hoppet til køys med ham maange ganger. Det viser også resultatene når det gjelder barn her og der.

Likeså gjelder dette andre artister. De har seg så det rekker, og dere damer stiller velvillig opp.

Like it or not :-)

Gjest Hulderen

He, he, det er et faktum at dere damer har hoppet til køys med ham maange ganger. Det viser også resultatene når det gjelder barn her og der.

Likeså gjelder dette andre artister. De har seg så det rekker, og dere damer stiller velvillig opp.

Like it or not :-)

''dere damer'' Det var da svært til generaliseing. Jeg har ikke vært i køya med en eneste artist, og nekter for å bli ansvarliggjort for at andre har gjort det.

Og leser du innlegget mitt, ikke bare tittelen, så er poenget at Rudberg IKKE har hatt så mange damer som ryktene skal ha det til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...