Gå til innhold

Phu!!! Slitsomt, ja.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har søvnen bedret seg noe. Tåka som lå som daggammel havregrøt i hodet, er nå mer som nylaget havregrøt :)

Oppi alt dette:

- har jeg hatt eksamen (som ikke gikk bra, men som jeg heldigvis besto i alle fall...)

- er jeg i praksis (som jeg liker, men føler at jeg ikke helt klarer å gi mitt beste i)

- skriver jeg skoleoppgave om praksis (som jeg føler fullstendig meningsløs og virkelig sliter med motivasjonen til)

- forbereder jeg meg til skriving av bachelor-oppgave (noe som henger over meg, fordi jeg skal ha veiledning snart og bør ha prestert noe mer enn bare fremside)

- har jeg hatt sykt barn (noe som har ført til noe fravær fra praksisen, som gjør at jeg sliter med å få nok timer om noe mer skulle skje.)

- skal vi snart på kontroll på sykehuset med mellomste (som ble operert for kreft i romjula), og jeg klarer ikke å slapp av i forhold til hva som kommer til å skje. Har lest mye om krefttypen hennes. Det er en sjelden krefttype med stor sjans for tilbakefall og da også større sjans for at det blir alvorligere. Samtidig er det svært liten dødelighet - og det er jo bra. Likevel klarer jeg ikke å slutte å bekymre meg.

Nå er jeg så sliten, så sliten. Jeg vil så inderlig gjerne bli ferdig med denne praksisperioden (5 uker til). Skulle sikkert klart det om det ikke var for den #W#¤%&/#¤%!" skolen som skal ha så utrolig mye skriftlig hele tiden.

Skal ha midtvurdering neste uke, og får helt sikkert beskjed om å begrunne alt jeg har skrevet med mer teori, men jeg orker bare ikke!!!

Vil egentlig bare få ut litt gruff her. Forventer ingen svar, for jeg har ingen spørsmål. Jeg er bare sliten...

Skrevet

Det er godt å blåse ut litt iblant. Ta deg en frikveld, og gyv på igjen i morra, jubalong. Håper jenta di har det bra! Klem

hidi, the scorpion
Skrevet

Hei kjemperen;)

Det er ikke mulig å få utsatt noe av skrivearbeidet om du fikk en legeattest? Jeg fikk det pga egen sykdom, men et barns sykdom er jo mye mere alvorlig for èn selv!

Ikke lett å kosentrere seg om noe som helst, når man ikke vet om barnet er/blir 100% friskt.....!

Tenker masse på deg og din siuasjon, jubalong70!

Skrevet

Det er ikke rart at du føler det slik! Men det ordner seg med skolen, sjøh - fordi du er så forbaska flink! :-)

Og jenta di går det også bra med, skal du se! :-)))

*klem og sove-godt-vibber*

Skrevet

Helt forståelig at du er sliten.

Bra at du stod på eksamen. Det viktigste er som regel bare å stå. Det er ikke rart at du ikke klarer å gi alt på praksisen.

Hvis du ser at du trenger å utsette noen av fristene, tror jeg du kan få det ved å snakke med studiestedet og få en legeerklæring. Man har krav på noe tilrettelegging ved sykdom.

Skrevet

*klem* Ikke forvent det umenneskelige av deg selv nå, jubalong.

Skrevet

Helt forståelig at du er sliten.

Bra at du stod på eksamen. Det viktigste er som regel bare å stå. Det er ikke rart at du ikke klarer å gi alt på praksisen.

Hvis du ser at du trenger å utsette noen av fristene, tror jeg du kan få det ved å snakke med studiestedet og få en legeerklæring. Man har krav på noe tilrettelegging ved sykdom.

Ja, jeg har vurdert utsettelse, men tenker at da har jeg det jo bare hengende over meg enda lenger...

Uff, er bare negativ i dag. Unnskyld :(

Skrevet

*klem* Ikke forvent det umenneskelige av deg selv nå, jubalong.

Hmmm, godt sagt. Jeg tror egentlig jeg gjør det. Eller, ikke det umenneskelige, men jeg skulle ønske jeg var litt superwoman... Er tydeligvis ikke det ;)

Skrevet

Ja, jeg har vurdert utsettelse, men tenker at da har jeg det jo bare hengende over meg enda lenger...

Uff, er bare negativ i dag. Unnskyld :(

Går fint for meg med negativitet:-) Nei, det er jo sant at det det som må gjøres må gjøres en eller annen gang og helst innen disse fristene. Men verden går jo ikke under om du skulle bruke noe ekstra studietid, hvis du kjenner at dette blir alformye.

Skrevet

For det første synes jeg at du skal være kjempefornøyd med at du sto. Det er det viktigste tross alt! Du kunne ha strøket, tenk på det!

Jeg må bare si at jeg tror ikke jeg hadde greid halvparten av tingene på den smørbrødlista di. :-) Bare det å starte på skole/utdanning når man har 3 barn er en bragd i seg selv! :-)

Lite søvn påvirker psyken, jeg er helt sikker på at du ser lysere på tingene når den lette havregrøten har blitt til fløyelsgrøt! :-)

Masse gode tanker til deg og hele familien og krysser fingrene for datteren deres!

Skrevet

Går fint for meg med negativitet:-) Nei, det er jo sant at det det som må gjøres må gjøres en eller annen gang og helst innen disse fristene. Men verden går jo ikke under om du skulle bruke noe ekstra studietid, hvis du kjenner at dette blir alformye.

Du har selvsagt helt rett. Tror det hadde vært lettere om jeg ikke var helt på oppløpssiden nå. Vil så inderlig gjerne bli ferdig med skiten ;)

Skrevet

For det første synes jeg at du skal være kjempefornøyd med at du sto. Det er det viktigste tross alt! Du kunne ha strøket, tenk på det!

Jeg må bare si at jeg tror ikke jeg hadde greid halvparten av tingene på den smørbrødlista di. :-) Bare det å starte på skole/utdanning når man har 3 barn er en bragd i seg selv! :-)

Lite søvn påvirker psyken, jeg er helt sikker på at du ser lysere på tingene når den lette havregrøten har blitt til fløyelsgrøt! :-)

Masse gode tanker til deg og hele familien og krysser fingrene for datteren deres!

Tusen takk, Mandolaika :)

Skrevet

Du har selvsagt helt rett. Tror det hadde vært lettere om jeg ikke var helt på oppløpssiden nå. Vil så inderlig gjerne bli ferdig med skiten ;)

Skjønner det. Sikkert godt å bli ferdig med det.

Skrevet

Du har faktisk tatt eksamen og stått! Med et barn som har DEN diagnosen.

Det er supermamma det. :0)

Og da synes jeg du har rett til å lene deg tilbake og være fornøyd med deg selv. Det blir tid etterpå!

Skrevet

Du har faktisk tatt eksamen og stått! Med et barn som har DEN diagnosen.

Det er supermamma det. :0)

Og da synes jeg du har rett til å lene deg tilbake og være fornøyd med deg selv. Det blir tid etterpå!

Blir nesten rørt jeg :)

Har veldig lyst til å bare lene meg tilbake, men kan ikke gjør det nå. 5 uker igjen av praksisen, så er det 5 uker med oppgaveskriving og så litt skole før en kosepraksis på 2 uker på helsestasjonen. Så er jeg jo ferdig når jeg har forsvart bacheloren min muntlig uti juni en gang.

Kan ikke gi opp nå!!!

Skrevet

*Sender tusenvis av gode og varme stå-på-klemmer til Jubalong!!*

-På Dol av og til
Skrevet

Det er godt å blåse ut litt iblant. Ta deg en frikveld, og gyv på igjen i morra, jubalong. Håper jenta di har det bra! Klem

Så utrolig flink du er midt oppi alt det tøffe med sykdom!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...