Gå til innhold

graviditetstester

Anbefalte innlegg

Gjest kvalm, dag etter dag...

På tross av at jeg hadde en blødning som var akkurat som en vanlig menstuasjon for 18 dager siden, stusser jeg på om jeg kan være gravid... Har hørt om festeblødninger og blødninger i begynnelsen av svangerskapet generellt.. Tok en test sist torsdag ettermiddag. Denne var negativ. Dersom jeg skulle vært gravid ville jeg da vært i 6. uke vil jeg tro... 5 uker og noen dager. Og jeg testet på ettermiddagen...

Sammen med kvalmen har jeg ikke særlig lyst på kaffe lenger og har fått en noe annerledes smakssans... Føler meg sååå gravid. Men det kan jeg vel ikke være? Ikke etter at den testen ble negativ?? Noen som har erfaring med at tester ikke slår ut i 5-6 uke? Etter hva jeg har hørt spiller det ikke noen rolle når på døgnet man tester heller, når man potesiellt er så langt på vei...? Burde jeg oppsøke lege?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359950-graviditetstester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...