Gjest profile Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Hei, Lurer på hvordan SSRI medisiner kan påvirke seksuallyst hos menn, hva er det vanlige? Er det lysten eller evnen som påvirkes? Jeg bruker Fontex 60mg, og merker at jeg er mindre interessert i sex, og synes rett og slett det er skummelt for det er nesten slik at jeg ikke bryr meg om det mer, og da heller ikke så interessert i å finne en partner eller i det hele tatt bli kjent med andre mennesker. Så sa jeg det til psykologen, men han mente at det var evnen ikke lysten til sex som pleide å bli påvirket, men hos meg er det lysten og ikke evnen for å si det slik, Fortalte det også til fastlegen og han skrev ut potenspiller, men de koster jo nesten 100 kr per stykk!, og det var ikke akuratt det jeg helt det jeg tenkte på. Så hadde vært fint med en klargjøring angående dette, det kan jo være at alderen også spiller inn, er jo nådd 30. Men det er slik at jeg synes at det er først etter at jeg begynnte på Fontex at det har blitt ekstra ille. Bruker den mot OCD og angst, og er en av de bredre SSRI jeg har forsøkt, derfor er jeg nølende med skifte til noe annet pga. trappe ned og opp. Men forslag? Er det noen medisin som kan byttes ut med Fontex der en slipper og trappe ned og opp? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.