Gå til innhold

Orker ikke å spise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå rett i overkant av det som er normalvektig før jul, men nå har jeg gått ned 6 kg. Orker ikke å spise. Depresjonen jeg hadde før typen gjorde det slutt, reduserte matlysten, men da klarte jeg i alle fall å "trøkke" i meg noe. Nå blir jeg kvalm bare jeg ser og lukter mat.

Vil så gjerne at vekten skal stoppe, men slik det er nå, ser det overhode ikke bra ut. Viljen til å spise er jo til stede.

Hva skal jeg gjøre?? Jeg har så vondt inni meg at jeg ikke orker.

Måtte også love legen at jeg kom tilbake om en uke og at jeg hadde noen som tok vare på meg. Har ikke lyst til å ha noen rundt meg når jeg har det sånn :(

Vet ikke engang om jeg har lyst til å dra til legen.

Skrevet

Skjønner jo at du har det vondt.

Hva gjør du vanligvis på dagtid? Har du noe du kan gjøre for å få tankene over på andre ting?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...