Gjest Mannn28 Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Hei, jeg skal starte i behandling nå på DPS og er så redd for at jeg får en mannlig behandler. Jeg er selv mann, men liker virkelig ikke å prate med menn om mine problemer, og greier ikke få ut alle følelser og sånt foran menn. Jeg føler meg så lite mann selv, og føler at litt av mine utfordringer er at jeg trenger en kvinnelig omsorgsfull person fordi jeg føler meg som et barn inni meg.¨ Men jeg kan vel ikke si noe sånt til de? :S 0 Siter
Gjest Kirsebær Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Jeg kunne ønske meg det motsatte, men jeg har alltid fått en kvinne. Hvis jeg hadde fått en mann hadde jeg nok ikke meldt avbud. 0 Siter
Gjest legitimt Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Du kan si at du ønsker kvinnelig behandler. Statistisk sett er det vel i grunn størst sannsynlighet for at du får en kvinnelig behandler også, men det skader uansett ikke å spørre for å være på den sikre siden. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Det er helt ok å fremsette et slikt ønske i søknaden. Vi prøver så langt det er mulig å innfri slike ønsker. 0 Siter
Gjest Mannn28 Skrevet 31. januar 2011 Skrevet 31. januar 2011 Det er helt ok å fremsette et slikt ønske i søknaden. Vi prøver så langt det er mulig å innfri slike ønsker. Da skal jeg prøve på det. Tror det har med at jeg er umoden, og savner foreldrefigurer, særlig morsfigur. Nå skal jo ikke behandleren være en mamma, men det blir lettere for meg slik. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.