Gå til innhold

Vil ha kvinnelig behandler

Anbefalte innlegg

Gjest Mannn28
Skrevet

Hei, jeg skal starte i behandling nå på DPS og er så redd for at jeg får en mannlig behandler. Jeg er selv mann, men liker virkelig ikke å prate med menn om mine problemer, og greier ikke få ut alle følelser og sånt foran menn. Jeg føler meg så lite mann selv, og føler at litt av mine utfordringer er at jeg trenger en kvinnelig omsorgsfull person fordi jeg føler meg som et barn inni meg.¨

Men jeg kan vel ikke si noe sånt til de? :S

Gjest Kirsebær
Skrevet

Jeg kunne ønske meg det motsatte, men jeg har alltid fått en kvinne. Hvis jeg hadde fått en mann hadde jeg nok ikke meldt avbud.

Gjest legitimt
Skrevet

Du kan si at du ønsker kvinnelig behandler.

Statistisk sett er det vel i grunn størst sannsynlighet for at du får en kvinnelig behandler også, men det skader uansett ikke å spørre for å være på den sikre siden.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er helt ok å fremsette et slikt ønske i søknaden. Vi prøver så langt det er mulig å innfri slike ønsker.

Gjest Mannn28
Skrevet

Det er helt ok å fremsette et slikt ønske i søknaden. Vi prøver så langt det er mulig å innfri slike ønsker.

Da skal jeg prøve på det.

Tror det har med at jeg er umoden, og savner foreldrefigurer, særlig morsfigur. Nå skal jo ikke behandleren være en mamma, men det blir lettere for meg slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...