Gå til innhold

Kjærlighetssorg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sørget over min "gamle"kjærlighet i 1 år nå, men sorgen er like stor. Traff min "kjærlighet"fra ungdommen igjen for noen år siden. Da var vi begge gift på hver våres kant. Vi har holdt kontakten fra og til i 3 år. Så ble min gamle kjærliget dramatisk skilt, for 2 år siden. Han har hele tiden sagt at han ikke kunne glemme meg fra ungdommen.Så ble jeg skilt. For ett år siden forandret min gamle kjærlighet seg. Ble plutselig avisende. Jeg har i løpet av dette året ikke tatt kontakt, men vi har møttes noen ganger i løpet av dette året.Kan ikke glemme min "store" gamle flamme. Hver gang jeg ser han, gjør det like vondt, sjøl etter 1 år. Ser at sånn som han hadde det i ungdommen da jeg gjorde det slutt. Han prøvde faktisk å ta livet sitt. Er det kanskje en form for hevn han er ute etter? Kan ikke skjønne meg på mannfolk som snur over natten sånn. Han er fortsatt singel. Føler jeg har brent meg så hardt, at jeg ikke tørr stole på mannfolk lenger. At de mener hva de sier. Den ene dagen er du det de aldri har klart å glemme, neste dag vil de ikke snakke til deg. Har sørget så hardt dette året at jeg ikke har flere tårer igjen. Føles helt utrulig, da man er godt voksen og har vært gift i mange år føre dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...