Gå til innhold

Angrende "synder"?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg har vært i psykiatrien i mange og, og mottat økonomiske ytelser fra NAV i mange år.

Nå begynner jeg å tenke at jeg bare skulle tatt meg sammen. At jeg har altfor lett for å gi opp ting, og rett og slett er "svak"...

Får lyst til å droppe terapi og frasi meg de økonomiske ytelsene. Men kjenner jeg meg selv hadde jeg nok bare gått tilbake...

Tenker dog på at jeg kanskje skulle ta opp dette med psykiateren, det med at jeg føler at jeg er svak. Tror kanskje han ville satt pris på å høre det, og at jeg selv kunne dra nytte av terapi i den retningen. Det er vel bedre det, enn å droppe terapien? Sånn det er nå har vi jeg ikke noe å snakke med min terapeut om - jeg har fått det for bra, rett og slett. Fra paranoide tanker og lignende...

Men hvis jeg dropper ut nå, så blir jeg kanskje aldri friskere? Det blir kanskje en liten pause "alene", før jeg velger å prøve uten medisiner, så blir jeg syk igjen... det har jeg erfaringer med fra flere ganger tidligere.

Tror jeg gjør dette, jeg. Sier at jeg ønsker hjelp til å bli en sterkere personlighet. Med det mener jeg at jeg vil ha en slutt på feigheten og unnvikendeheten, for å ta et par ting.

Ka du tru?

Skrevet

Har du begynt å tenke på dette NÅ, sa du? Hmm - jeg mener å minnes å ha lest dette fra deg opp til flere ganger over lengre tid. Du har visst fått svar da også...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Har du begynt å tenke på dette NÅ, sa du? Hmm - jeg mener å minnes å ha lest dette fra deg opp til flere ganger over lengre tid. Du har visst fått svar da også...

Hm, kan jeg ikke huske...

Rører jeg?

Gjest luxelia
Skrevet

Hm, kan jeg ikke huske...

Rører jeg?

ro ro.....

Gjest SMIRnøff
Skrevet

ro ro.....

Ro, ro... vekk i fra hva da? ;-)

Gjest repetisjon
Skrevet

''Nå begynner jeg å tenke at jeg bare skulle tatt meg sammen. At jeg har altfor lett for å gi opp ting, og rett og slett er "svak"...''

For det har du liksom ikke tenkt på og spurt om her mange ganger før? Jeg foreslår at du i første omgang leser gjennom svarene du har fått tidligere, jeg ;-)

Skrevet

Får du gjort det du skal av studier om dagen?

Du har sannsynligvis fått lov til i litt for stor grad å "få det akkurat som du vil" i forhold til nav. Forhåpentligvis har dere bedre struktur på det som skjer nå for tiden, slik at det kan gagne deg i fremtiden.

Skrevet

Hvem vet.

Du er sannsynligvis lat - men neppe bare lat.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Får du gjort det du skal av studier om dagen?

Du har sannsynligvis fått lov til i litt for stor grad å "få det akkurat som du vil" i forhold til nav. Forhåpentligvis har dere bedre struktur på det som skjer nå for tiden, slik at det kan gagne deg i fremtiden.

Ja, får gjort masse... ligger foran "skjema" med fulltidsstudiene mine. =D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...