tarante Skrevet 28. september 2001 Skrevet 28. september 2001 Var akkurat inne på forumet for ufrivillig barnløshet. Hva ser jeg... joda, reklame for Pampersbleier. Jeg fikk klump i halsen, og tårer i øynene. Det er jo nettopp dette som er vårt mål, det å få et barn som kan bruke bleier, men når man er i en prøveprossess, og hvor man kanskje har hatt mange misslykkede forsøk bak seg, så virker dette psykisk nedbrytende på meg i alle fall. Det må jo kunne gå an å vise litt hensyn til hvor man plasserer de forskjellige reklamene. Forum for graviditet måtte jo vært en mye større målgruppe også, hvis ikke jeg har missforstått markedsføring helt da... 0 Siter
anig Skrevet 28. september 2001 Skrevet 28. september 2001 Man kan vel ikke vente at verden er fullstendig innrettet i forhold til de problemene man har? Burde bleiene og barnematen være gjemt på Rimi også? 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 28. september 2001 Skrevet 28. september 2001 Takk for tipset! Vi har nå foretatt en endring slik at disse annonsene ikke skal vises der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.