Gå til innhold

Hvor mye er det naturlig å fortelle foreldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en mann på 28. Jeg lurer på hvor mye det er naturlig å fortelle foreldrene sine om sitt indre liv? Jeg var en person som da jeg var i oppveksten hadde en del hemmeligheter og følte på den del tabuer i familien i tillegg kanskje personligheten min gjorde at jeg holdt en del ting for meg selv som det hadde vært viktig å dele, bl.a seksualiteten min. Problemet nå er at jeg føler for å dele ting med foreldrene mine som jeg opplever som ganske flaut og privat og litt barnslig. Foreldrene mine er åpne og vil meg bare vel, men er vel også umodne på sin måte. Jeg har gått litt i terapi men ikke akkurat nå, drevet med meditasjon og andre ting som har gjort at ting tyter litt frem i meg. Jeg slites mellom et ønske å være selvstendig og voksen og en følelse av å være veldig sårbar og emosjonelt uferdig. Det ligger et lass med følelser inni meg jeg ikke får ut. Jeg har prøvd psykoanalytisk terapi av typen "ligge på divan", men for meg blir det bare ord på ord...What to do?

Skrevet

Hvorfor vil du fortelle slike ting til foreldrene dine, hvorfor trenger de å vite slikt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...