Gjest Svarttrost Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Har all grunn til å ha det bra for tiden, føler meg allikevel fryktelig tom. Kjenner behov for å fylle tomrommet, har binga mat i flere dager, men klarer ikke mer av det nå, jeg er fylt til randen, og har aldri fått til å kaste opp med vilje. Hva annet kan jeg finne på for å fylle tomheten, før den sluker meg? Vet at det går over etter hvert, men det er bare så vanskelig nå, det hjelper ikke å tenke på det. Er vel eupf-en som tirrer meg 0 Siter
Gjest billaa Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Ta opp kontakt med noen og slå av en prat? Pleie deg selv med et godt langt bad, smøre deg med en god bodylotion, på med myke gode klær, tenne noen lys, lese litt, se litt på tv. Føler du for noe aktivt, så gå å se en film, gå å se et teaterstykke, besøk et galleri. Kjøp deg noen tulipaner og få litt farger inn i heimen som forteller deg at våren er i anmarsj. Noen ganger må man bare holde ut.... 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Ta opp kontakt med noen og slå av en prat? Pleie deg selv med et godt langt bad, smøre deg med en god bodylotion, på med myke gode klær, tenne noen lys, lese litt, se litt på tv. Føler du for noe aktivt, så gå å se en film, gå å se et teaterstykke, besøk et galleri. Kjøp deg noen tulipaner og få litt farger inn i heimen som forteller deg at våren er i anmarsj. Noen ganger må man bare holde ut.... Takk for mange gode innspill. Har en ganske travel hverdag med folk rundt meg enten på jobb eller hjemme, føler ikke jeg kan koste på meg å bruke tid på slik luksus Men i morgen har jeg noen timer, fyller i badekaret da og gir det et forsøk.. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 hva er tom Hva er tom? En følelse av at noen vesentlig og livsviktig mangler, hele tiden. Dessuten litt en følelse av stress, uten at det er reellt, og en følelse av å stå på kanten av et stup, svaiende. 0 Siter
Gjest billaa Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Takk for mange gode innspill. Har en ganske travel hverdag med folk rundt meg enten på jobb eller hjemme, føler ikke jeg kan koste på meg å bruke tid på slik luksus Men i morgen har jeg noen timer, fyller i badekaret da og gir det et forsøk.. Gjør det og se om du kan få følelsen av velvære i stedet for tomhet. Litt lys og tulipaner har du kanskje råd til å unne deg? Noen ganger skal det små ting til for å føle litt glede. Jeg håper du finner noe som kan gi deg den følelsen og fylle tomrommet litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.