Gå til innhold

Deprimert

Gjest Nervøsheta

Anbefalte innlegg

Gjest Nervøsheta
Skrevet

Jeg har, over en periode på 1,5 år, blitt mobbet / trakasert av sjefen. Tidligere har jeg blitt det av min eks-manns familie. I tillegg har jeg to søsken som alltid har vært flinke til å fortelle meg hva jeg IKKE er flink til, sleng "morsomheter" til- og om meg i påhør av andre osv..

Jeg har ingen selvfølelse. -Snakker andre om meg, trekker jeg det dithen at det er med negativt fortegn. Tror ingen liker meg og at alle snakker nedsettende om meg..

Har alltid følt meg mindre bra enn andre..

Nå sliter jeg på jobb. Har sett meg nødt til å si opp.. Har vært heldig å fått tilbud om ny jobb..

Jeg er redd.. redd for å ikke klare prøvetiden på 6 mnd. Redd for å bli arb.ledig og miste huset. Redd jeg ikke klarer nye arbeidsoppgaver...

Legen min sier jeg er lett deprimert. Jeg trenger ikke medikamenter. -Heldigvis (?)

Jeg har begynt å trene litt.. Mest turgåing, men en dag i uken kondisjonstrening i hall, med flere..

Noen som har noen tips til hvordan jeg skal komme meg oppå, slik at jeg er fit for fight når jeg starter i ny jobb i juni?

Mvh

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

''Jeg er redd.. redd for å ikke klare prøvetiden på 6 mnd.''

Det er bare hvis du ikke holder mål faglig sett i den nye jobben, at arbeidsgiver har lov til å si deg opp i prøvetiden. Hvis det kan være noen trøst.

Gratulerer med ny jobb, og kos deg med den, du holder mål faglig sett ellers hadde du ikke blitt ansatt!

Gjest Nervøsheta
Skrevet

''Jeg er redd.. redd for å ikke klare prøvetiden på 6 mnd.''

Det er bare hvis du ikke holder mål faglig sett i den nye jobben, at arbeidsgiver har lov til å si deg opp i prøvetiden. Hvis det kan være noen trøst.

Gratulerer med ny jobb, og kos deg med den, du holder mål faglig sett ellers hadde du ikke blitt ansatt!

..det er oppgaver, i den nye jobben, som jeg, senest i dag, så at jeg ikke klarte å løse i min nåværende jobb.. ;o( -det er det jeg får angst av :o((

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

..det er oppgaver, i den nye jobben, som jeg, senest i dag, så at jeg ikke klarte å løse i min nåværende jobb.. ;o( -det er det jeg får angst av :o((

Tenk på at du slipper dette:

''Jeg har, over en periode på 1,5 år, blitt mobbet / trakasert av sjefen. ''

Da blir du ikke nervøs og så får du overskudd til å greie oppgavene.

Skrevet

Prøv å gjøre det til en vane å ikke ta beskymringer på forhånd. Det gagner ingen. Ingen har garanti for at ting vil gå som de vil her i livet. Det er ikke alt man har kontroll på. Det du derimot har kontroll på er å holde deg frisk mentalt og fysisk ved å trene og spise sunt og gjøre ting som gir deg overskudd. Gjør ditt beste i jobben, merker du motgang ta det opp med det samme og finn ut om dine forventninger henger sammen med sjefen dins forventninger. Tror det kan være bra å få avklart hvilke forventninger man har til hverandre i jobben selv om arbeidslivet kan virke ganske grenseløst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...