Gå til innhold

KID-kurs, NHD

Gjest nå skal det bli andre boller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har fått tilbud om å delta i noe som kalles KID-kurs. Har lest litt på nettet, og det ser jo forsåvidt ok ut. Har du erfaring med dette? Anbefales? Virker som jeg kan "jobbe" litt målrettet på den måten? Kan det ha effekt på angst også, ikke bare depresjon?

Skrevet

''Hei! Har fått tilbud om å delta i noe som kalles KID-kurs. Har lest litt på nettet, og det ser jo forsåvidt ok ut. Har du erfaring med dette? Anbefales? Virker som jeg kan "jobbe" litt målrettet på den måten? Kan det ha effekt på angst også, ikke bare depresjon?..''

Ja...KID-kurs anbefales på det varmeste... =)

Jeg har nettopp gått på dette kurset...og gjennom kursets varighet på 8 uker så merket jeg tror framgang på meg selv...

Anbefaler deg til å være med på alle kursdagene...og bruke boka aktivt...

Det jeg lærte på kurset virket både på mine angstproblemer og depresjoner ...

Se fram til kurset...og lykke til !

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har kun lest om det. Ut fra rapportene kan jeg ikke annet enn anbefale det.

Skrevet

Jeg gikk på Kid-kurs for et år siden.

De andre gikk der pga depresjon, jeg pga angst.

Jeg hadde ingen nytte av det for min angst.

Skrevet

Jeg har deltatt på kid-kurs og fant det veldig nyttig.

Skrevet

Jeg har deltatt på kid-kurs og fant det veldig nyttig.

Takk for tilbakemelding :-) Verdt et forsøk, ser det ut til!

Skrevet

KID-kurs er i alle fall en smart måte for poliklinikker å få inn penger på. De hanker inn 25-30 deprimerte personer og holder en forelesningsrekke på 8 ganger a 2 timer. Alle tilhørende betaler som de skulle vært hos legespesialist hver gang. Det blir vel da hvis egenandelen er på 307 kr, det blir (27x304) x 8 = en hel masse penger, (og dette er bare regnet fra egenandelen).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...