Gå til innhold

NHD Kan jeg ta en sobril nå?

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Har hatt liggende litt sobril i 3 år nå. Lovet meg selv og aldri ta en sobril mer pga at jeg tok bare mer og mer for å få nok virkning helt til noen trodde jeg var ruset.

Nå har jeg veldig lyst til å ta en. Vil få bort den ubehagelige følelsen jeg har nå. Ikke direkte deprimert, men mer en følelse av tomhet. Med det samme jeg blir alene kommer følelsen av tomhet.

Vil det å ta en sobril nå, lett føre meg tilbake til slik det var? Vet ikke om jeg har god nok grunn til å ta sobril, men har så lyst til å kunne gjøre rent i huset med en god følelse. Ikke forbinde alt med å være alene hjemme med den tomme og ubehagelige følelsen.

Skrevet

Er ikke NHD, men er det så lurt?

Lett å bli hekta igjen...

Gjest bølger
Skrevet

Er ikke NHD, men er det så lurt?

Lett å bli hekta igjen...

Det er kanskje ikke så lurt, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme ut av disse ubehagelige følelsene.

Jeg var vel ikke direkte hekta på sobrilen, men økte på for å komme meg igjennom vanskelige arbeidsdager. Ble sykemeldt når jeg sluttet.

Skrevet

Det er kanskje ikke så lurt, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme ut av disse ubehagelige følelsene.

Jeg var vel ikke direkte hekta på sobrilen, men økte på for å komme meg igjennom vanskelige arbeidsdager. Ble sykemeldt når jeg sluttet.

Jeg tror ubehagelige følelser kommer og går, men vondt når de er der.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg tror ubehagelige følelser kommer og går, men vondt når de er der.

Det påvirker meg bare litt mye og reduserer livskvaliteten.

Jeg hadde bestemt meg for å ta sobril for å føle at jeg lever igjen, men svaret ditt stoppet meg for idag,

Skrevet

Det påvirker meg bare litt mye og reduserer livskvaliteten.

Jeg hadde bestemt meg for å ta sobril for å føle at jeg lever igjen, men svaret ditt stoppet meg for idag,

Det er bra :)

Er ikke verdt det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...