Gå til innhold

Hjelp jeg må stresse ned nå.

Anbefalte innlegg

Gjest anonym anonym anonym anonym
Skrevet

Jeg bare må stresse ned. Hadde en samtale med psykologen min i dag tidlig og har hatt mye stress de siste dagene. Etter samtalen med psyko har jeg helst villet gråte og jeg dro hjem istedenfor å dra på jobb. Hadde tenkt å jobbe hjemme (det styrer jeg selv), men etter en del telefoner hvor jeg har blitt hissig og begynt å krangle greier jeg ingenting.

Jeg har grunn til å bli sint, men er lei meg for å ha hevet stemmen og begynt å krangle. Tankene går i surr og ingenting hjelper. Må jeg be om time igjen raskt hos psyko for å få bearbeidet de følelsene som ble satt av sted?

Gjest Følelser er ikke farlig
Skrevet

Prøve meditasjon?

Skrevet

Prøve meditasjon?

Kanskje det kan være lurt å legge psykologtimene så seint på dag som mulig så reaksjoner du får ikke går utover arbeidet?

Noe banalt som å gå seg en rask tur, gjerne noen oppoverbakker, kan hjelpe. Noen liker å sette på noe behagelig musikk, en god kopp te og kanskje et mykt godt pledd.

Generelt gjelder vel ordene "gjøre noe som får tankene over på noe annet." Vet ikke hvor lenge det er til du har neste psykologtime, men jeg vet ikke om det vil hjelpe deg å framskynde. For meg virker det mer fornuftig å snakke litt om dette med reaksjoner etter intensive timer - kanskje bruke det siste kvarteret til å roe ned litt sammen i stedet for å bråslutte midt i noe virkelig seriøst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...