Gå til innhold

Trenger medisiner

Anbefalte innlegg

Gjest redd og følsom
Skrevet

"Du har en sårbarhet". Hva menes med det?

Er man født med det, eller er det noe man får?

Er det det samme som å være overfølsom?

Har slitt noen netter etter å ha sett ca ti min av en film jeg ikke tålte, handlet om bortførelser (ufo). Blir redd bare jeg skriver om det, har alltid vært livredd slike ting.

Gjest skrekk o gru!
Skrevet

Velkommen i klubben. Jeg kom i skade for å lese en bok jeg ikke burde leste. Hadde mareritt i en mnd, gjemte boken innerst i klesskapet og turde til slutt ikke åpne skapet.

Enden på visa var at jeg måtte få en annen til å hente boka ut av skapet og få den ut av huset.

Bør vel nevnes at boka var en sann og grusom historie, men dog ..........

:-)

Skrevet

Tja, vi er ulike i personligheten. På godt og vondt.

Medisiner vil nok ikke løse den angsten der. Tror nok samtaler ville være det beste om du vil dette til livs.

Gjest redd og følsom
Skrevet

Tja, vi er ulike i personligheten. På godt og vondt.

Medisiner vil nok ikke løse den angsten der. Tror nok samtaler ville være det beste om du vil dette til livs.

Samtaler om det jeg frykter?

Vil ikke det tiltrekke flere tanker om emnet?

Må få det vekk fra hodet mitt.

Gjest redd og følsom
Skrevet

Velkommen i klubben. Jeg kom i skade for å lese en bok jeg ikke burde leste. Hadde mareritt i en mnd, gjemte boken innerst i klesskapet og turde til slutt ikke åpne skapet.

Enden på visa var at jeg måtte få en annen til å hente boka ut av skapet og få den ut av huset.

Bør vel nevnes at boka var en sann og grusom historie, men dog ..........

:-)

Når jeg tar seroquel sover jeg faktisk hele natta, hvis jeg ikke tar det kommer disse tankene. Ser selv at hvem som helst kunne trodd jeg er psykotisk, hvis det hadde kommet et menneske midt på natta og sett meg. Tror virkelig på det, vil ikke tro det for det er så skremmende. Vet ikke om det er sykt, for ingen vet jo sikkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...