Gå til innhold

HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 15 år som sliter veldig med svimmelhet og vondt i hodet, og når jeg reiser meg etter å ha sittet en stund svartner det for meg, jeg er også begynt å gulpe (eller spy, bare ikkje så masse da) i det sisste og er blitt eenormt glemsk og vimsete. Jeg har også en fot som er lengre en den andre, som jeg bekymrer meg veldig over, for jeg jeg får ofte smerter i siden på magen via den foten jeg er lengst i og det er uutholdelig vondt. Kan dette være farlig for leveren min eller alle andre organer eller innvoller eller hva faen det heter jeg måttå ha i siden? og hva skyldes svimmelheten, kvalmen, gulpingen og glemskheten? Hadde vært svært takknemlig for svar.

Skrevet

Før jeg fremmer et eneste synspunkt, vil jeg på det sterkeste anbefale deg å gå til legen din, for du kan jo ikke ha det slik. Gå der med redselen, smertene og ubehaget! Det første jeg tenker på når eg leser beinlengdeforskjell er ryggplager. Ryggraden blir belastet skeift og det oppstår låsninger, stramninger og smerter. Men svimmelheten, hodepinen og "gulpingen" er nok mer et mysterium. Har du det stadig vekk, eller har du det en og annen dag? Noe som kommer og går igjennom dagen, eller er der konstant?

Man KAN få hodepine og svimmelhet av muskelspenninger og låsninger, men det du beskriver som gulping er verre å plassere. Jeg ville absolutt anbefale deg å ringe legekontoret imorgen tidlig og fortelle det du har fortalt her.

Håper det lar seg finne ut av og ordne seg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...