Gå til innhold

Sliten

Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Sliten jeg. Urk. Har bare lyst til å sitte foran skjermen med noe musikk og late meg.

Gjest sliten av hele greia
Skrevet

Gå en tur først. Så kan du late deg.

Sliten jeg også og sliter meg enda mer ut på å virre frem og tilbake fra det ene til det andre. Drar på besøk og sitter det er halv time, drar hjem og strikker en runde på strikketøyet, setter meg foran TV´en og ser, men får ikke med meg noe, setter meg foran pc´en og ser på baceloroppgaven jeg aldri får begynt på og innimellom dette gråter jeg en skvett ..

Sånn går dagene. Jeg begynner å bli ufattelig sliten av meg selv :(

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Gå en tur først. Så kan du late deg.

Gått en tur nå...

Totalt uinspirert, er jeg... sitter og tviler og tenker...

Men jeg må nok fullføre utdannelsen! Får prøve å se på det som en jobb - det er ikke alltid like gøy.

Skrevet

Sliten jeg også og sliter meg enda mer ut på å virre frem og tilbake fra det ene til det andre. Drar på besøk og sitter det er halv time, drar hjem og strikker en runde på strikketøyet, setter meg foran TV´en og ser, men får ikke med meg noe, setter meg foran pc´en og ser på baceloroppgaven jeg aldri får begynt på og innimellom dette gråter jeg en skvett ..

Sånn går dagene. Jeg begynner å bli ufattelig sliten av meg selv :(

Av og til må man se på ting i livet som en kjip jobb som må gjøres okke som. Jeg har aldri likt å skrive kjedelige oppgaver, være tvunget til å lære saker som ikke interesserer meg noe større, eller å gjøre husarbeid. Det siste er man nødt til, en kjip jobb som må gjøres. Dessverre er det noen ganger sånn i livet at man må se på de kjedelige tingene nettopp som en "kjip jobb som dessverre må gjøres." Man må heller ta det i porsjoner så det ikke kjennes for overveldende. Ha som mål at man skal gjøre litt, fordi det er langt bedre enn ingenting.

Ellers føler jeg med dere som føler dere late, jeg er der selv idag ;). Jeg er rett og slett trøtt, ikke psykisk ute å kjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...