Gå til innhold

psykisk terror og vold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er ei jente som lurer på om jeg har blitt utsatt for psykisk vold av min ex kjæreste. Han hadde gjennom hele forholdet vårt et sinne som gjorde meg redd, hver gang han ble sur gikk han besvist inn for å hakke ned på min personlighet eller ting han viste ville såre meg. Det kunne være alt fra hvor dum han syntes jeg var, hvor dårlig person jeg var, at han var en bedre person en meg og at jeg ikke klarte noe selv. Han har kaldt meg hore, dritt kjerring, sagt at jeg er gal og gjort alt han kan for å bryte meg ned hver gang han ble sur. Ofte måtte jeg passe meg for hva jeg sa og gjorde, etterhvert begynte jeg tro jeg var en dårlig person og at jeg ikke fortjente noe bedr. Så jeg klarte ikke gjøre det slutt selv om jeg egentlig ikke likte han og hans personlighet. Hver gang han fikk sine utbrudd skyldte han på meg og sa at jeg fortjente det siden jeg tok opp et spesielt tema eller fordi jeg hadde gjort noe. Har kommet meg bort fra han nå,men tenker ofte på de stygge tingene han sa om meg. Hva sier alt dette om denne personen? og er dette psykisk vold?

hidi, the scorpion
Skrevet

''og er dette psykisk vold?''

Det vet du selv at det er....!

Skrevet

Ja, jeg vil i hvert fall kalle det det. Neste gang vil du kjenne det fortere igjen og du klarer å pigge banen tidligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...