Gå til innhold

Eupf. eller Bp?

Gjest Skjønner ikke helt ..

Anbefalte innlegg

Gjest Skjønner ikke helt ..
Skrevet

Har bipoladiagnose, men lurer nå på om jeg har eupf. isteden. Etter at jeg ble deprimert har jeg liksom skiftet stemningsleie mye raskere. Jeg kan våkne om morgenen og føle at den tunge håpløsheten siger innover meg. Sånn kan jeg ha det hele dagen, men av og til blir jeg litt lettere til sinns om kvelden.

Andre dager våkner jeg og har stor tiltakslyst og energi. Da skjønner jeg ikke hvorfor jeg har murt meg inn og sippa meg gjennom dagene. Da har jeg plutselig ikke et enste problem i hele verden og får dårlig samvittighet fordi jeg er sykemeldt. Så varer denne føelsen noen timer eller dager og vips - er jeg nede i kjelleren igjen ..

I går hadde jeg det helt fantstisk. I dag har jeg drittdag :(

Skrevet

Er det ikke noe som heter "blandet episode" ?

Tidligere har jeg hatt dype depresjoner leenge, har hatt det jeg tror er maniske episoder i perioder. Men tror også jeg har hatt begge deler på en gang, leste da om "blandet episode". Tenkte det var sikkert derfor jeg fikk diagnosen eupf i min ungdom, men har ikke fått bp diagnose nå. Innimellom fungerer jeg normalt, det er best av alt. Det hadde en vel ikke gjort ved eupf?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...