Gå til innhold

Savner du 80-tallet?

Anbefalte innlegg

Gjest 80s fun
Skrevet

Jeg savner tiden før internett, var mye gøyere med BBSer, ikke ikke minst mye mer spennende.

Skrevet

Nei, jeg savner ikke 80tallet.. 80 tallet sugde. Men hva har dette med psyk å gjære? :)

Gjest Elextra
Skrevet

Savner ikke 80-tallet som sådan, men hender jeg savner den lettlivede tilværelsen jeg hadde da, med mye moro! Klart det ikke bare var moro - men det er det jeg (heldigvis) husker best.

Gjest 80s fun
Skrevet

Nei, jeg savner ikke 80tallet.. 80 tallet sugde. Men hva har dette med psyk å gjære? :)

Feil forum. :)

Skrevet

Feil forum. :)

For å vri det inn på psykiatri, 80 tallet sugde for da bodde jeg med min emosjonelt ustabile mor, men slutten ble bra, for da flyttet jeg til pappa, og han er en grom far og ha.

Gjest gråstein
Skrevet

''Jeg savner tiden før internett, var mye gøyere med BBSer, ikke ikke minst mye mer spennende.''

Nei, men savner 90-tallet den gang webben var for pingler, og diskusjonene foregikk på Usenet.

Gjest savn etter gode minner
Skrevet

Savner 80 tallet,har noen gode minner fra den tiden. Skulle skrudd tiden tilbake,ville tatt andre valg.........

Skrevet

du bør lese "barndom på 80-tallet", fikk meg til å mimre;)

Gjest 80s fun
Skrevet

du bør lese "barndom på 80-tallet", fikk meg til å mimre;)

Er det en bok?

Skrevet

Kanskje litt, men ikke så mye at jeg synes svaret passer inn på psykiatriforum. ;-)

Skrevet

''Jeg savner tiden før internett, var mye gøyere med BBSer, ikke ikke minst mye mer spennende.''

Nei, men savner 90-tallet den gang webben var for pingler, og diskusjonene foregikk på Usenet.

''Nei, men savner 90-tallet den gang webben var for pingler, og diskusjonene foregikk på Usenet.''

_Det_ gjør jeg også :)

Skrevet

Er det en bok?

jepp, en ny serie om barndommen i ulike tiår;)

Skrevet

På 80-tallet var jeg tenåring, og jeg hadde stort sett en fin ungdomstid.

Skulle jeg hatt et tiår tilbake, ville jeg imidlertid heller hatt 90-tallet tilbake (1990-99), tiåret før jeg fikk barn. Skulle ha reist mer og gjort enda flere ting sammen med kjæreste, familie og venner!

Gjest Elextra
Skrevet

På 80-tallet var jeg tenåring, og jeg hadde stort sett en fin ungdomstid.

Skulle jeg hatt et tiår tilbake, ville jeg imidlertid heller hatt 90-tallet tilbake (1990-99), tiåret før jeg fikk barn. Skulle ha reist mer og gjort enda flere ting sammen med kjæreste, familie og venner!

''Skulle ha reist mer og gjort enda flere ting sammen med kjæreste, familie og venner!

''

Ja, en husker jo gjerne hva en gjorde, men savner det en ikke gjorde. Selv reiste jeg en god del, særlig med venner, og tilbragte også et år i utlandet. Men i ettertid ser jeg at jeg godt kunne tatt litt flere sjanser og prøvd ulike ting jeg vurderte, men "feiget ut" på. Men - jeg er jo tross alt fornøyd med der jeg er i dag, og det er det viktigste.

Skrevet

''Skulle ha reist mer og gjort enda flere ting sammen med kjæreste, familie og venner!

''

Ja, en husker jo gjerne hva en gjorde, men savner det en ikke gjorde. Selv reiste jeg en god del, særlig med venner, og tilbragte også et år i utlandet. Men i ettertid ser jeg at jeg godt kunne tatt litt flere sjanser og prøvd ulike ting jeg vurderte, men "feiget ut" på. Men - jeg er jo tross alt fornøyd med der jeg er i dag, og det er det viktigste.

Jeg hadde ett år i Frankrike, og er veldig glad for det året. Men jeg var veldig "stedfast" og holdt meg omtrent bare i den byen jeg bodde. Fatter ikke at jeg ikke reiste mer rundt i Frankrike og gjerne landene omkring når jeg først bodde der nede!

Mannen min og jeg hadde én tur til Frankrike/Sveits da vi var kjærester, men det ble med den ene turen. Etter det ble vi stedfast i Skandinavia :-(

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg hadde ett år i Frankrike, og er veldig glad for det året. Men jeg var veldig "stedfast" og holdt meg omtrent bare i den byen jeg bodde. Fatter ikke at jeg ikke reiste mer rundt i Frankrike og gjerne landene omkring når jeg først bodde der nede!

Mannen min og jeg hadde én tur til Frankrike/Sveits da vi var kjærester, men det ble med den ene turen. Etter det ble vi stedfast i Skandinavia :-(

''Mannen min og jeg hadde én tur til Frankrike/Sveits da vi var kjærester, men det ble med den ene turen. Etter det ble vi stedfast i Skandinavia ''

Oi. Jeg var først på interrail et par år før jeg etterhvert dro til andre verdensdeler med sekk på ryggen :-).

Skrevet

Både ja og nei. Det var første tiår av mitt iv, men BBSene varte jo en stund utpå 90-tallet og :). En periode la vi kabler og hadde et lite nettverk i byggefeltet.

Men jeg tenker at barndommen uten allskens interaktivitet og mobiltelefoner bidro til et mye sunnere aktivitetsnivå på en naturlig måte. Vi måtte være en god del ute, hvor vi fant på mye rart.

Det jeg ikke savner var alle de som mobbet og fant på faenskap mot meg. Samtidig er det også livserfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...