Gå til innhold

Trykk i hodet

Anbefalte innlegg

Gjest trykkihodet
Skrevet

Jeg har et forferdelig trykk i hodet. Det ligger der hele tiden, har vært slik i ca 4 dager, og det kommer sterkere som intervaller eller "bølger" . Når det står på som verst mister jeg fokus i øynene, og det er vanskelig å konsentrere seg med en film eller sitte å snakke for lenge. Jeg er utslitt, sur og lei - og håper å få svar på dette snarest mulig. Leste noe på nettet om blødninger etc og jeg blir jo utrolig bekymret. Jeg har en grad av angst og depresjon, men har gått på antidepressiva et par måneder nå så det begynner å lette litt. Kan det ha noe med saken å gjøre? Hva tror du det kan være? Sette pris på raskt svar..

Skrevet

Jeg tror nok fastlegen er rette sted å henvende seg. Slikt kan være mye forskjellig og sikkert ikke noe skummelt. Men hadde jeg hatt sånne ubehagelige symptomer dær synet ble påvirket, ville jeg nok gått til legen kontaktet legekontoret mitt og bett om time så raskt som mulig. Om det blir veldig påtrengende i helga, eller du blir veldig engstelig - ta en telefon til legevakta og rådfør deg der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...