Gå til innhold

Motløshet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg sliter med å finne roen. Kommer ikke igang med noe skikkelig føler jeg. Har tre barn og er gift. Trives ikke så godt på jobben. Har det ikke særlig i orden hjemme i huset heller. Men har en en snll mann.Er tung til sinns og føler at livet er over!!! Uff, jeg har egentlig så mye å glede meg over, men klarer ikke. Har du noen gode råd?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Mitt råd er at du snakker med fastlegen. Noe sier meg at du kan ha en depresjon.

Gjest blir snart bedre
Skrevet

Mitt råd er at du snakker med fastlegen. Noe sier meg at du kan ha en depresjon.

Minner meg om min første depresjon. Orket ingen ting, så ikke frem til noen ting og husket knapt hva jeg hadde gjort fra en dag til en annen. Skjønte ikke selv at det var depresjon fordi jeg trodde deprimerte mennesker stort sett gråt seg gjennom dagene. Sånn var det visst ikke :)

Kom deg til legen. Jeg er sikker på at det er mulig å gjøre noe med din situasjon og en dag føler du plutselig at livet er fint igjen :)

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...