Gå til innhold

Truxal

Gjest juice-avhengig

Anbefalte innlegg

Gjest juice-avhengig
Skrevet

Hvor tidlig/lenge før leggetid bør man ta Truxal for å slippe hangover dagen etterpå?(og det å sove "for godt")

Det går vel an å prøve seg frem, men er vanskelig med et skolebarn. Vil jo ikke at hn skal komme forseint heller. Det ender med at jeg ikke tar medisinen annet enn i helgene, men jeg må snart få sove ellers i uka også. Er bipolar så stabil døgnrytme og søvn er vel ikke så dumt heller. Er veldig ustabil i formen.(bedre når jeg ikke får sove da men)

Gjest juice-avhengig
Skrevet

hvorfor blir man i bedre form av å ikke sove særlig?

(trur egentlig spm har blitt stilt før, men håper på svar likevel)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ta den så tidlig du kan uten å bli for trøtt før den tiden du har tenkt å gå til køys.

Gjest juice-avhengig
Skrevet

Ta den så tidlig du kan uten å bli for trøtt før den tiden du har tenkt å gå til køys.

Ok-tusen takk for svar :o)

(men-det varierer hvor fort den virker.)

Skrevet

hvorfor blir man i bedre form av å ikke sove særlig?

(trur egentlig spm har blitt stilt før, men håper på svar likevel)

Hmm det har ikke jeg hørt noe om. Jeg blir bare trøtt og guffen om jeg går på søvnunderskudd.

Men truxal - Jeg tar det et par timer før sengtid. For meg trengerdet så pass lang tid på å gjøre meg trøtt.

Gjest juice-avhengig
Skrevet

Hmm det har ikke jeg hørt noe om. Jeg blir bare trøtt og guffen om jeg går på søvnunderskudd.

Men truxal - Jeg tar det et par timer før sengtid. For meg trengerdet så pass lang tid på å gjøre meg trøtt.

Hei, og takk for svar!

Jeg har nå sovet 3timer de tre siste døgnene og har "aldri" vært i så god form - sånn blir jeg hver gang(men så smeller det med en kraftig nedtur da) Jeg vil bare nyte de få dagene, men skjønner jo at dette ikke går i lengden.

Truxal ett par timer før leggetid? Ok - da skal jeg prøve det :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...