Gå til innhold

Angst eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod på i hele går,plutselig hadde jeg energi til det for første gang i år. Følte meg bra faktisk,ingen smerter i kroppen...har hatt masse fysiske symptomer i år. Det var så godt! Legger meg for å lese bok om kvelden,tar ikke seroquel for føler meg fin. Sovner litt eetter å ha lest,våkner igjen full i angst. Tar to lyrica uten at det hjelper,klarer ikke ligge i sengen. Følte meg redd og paranoid,måtte følge med døra hele tiden..noen kunne jo komme inn. Hva som helst/hvem som helst.

Ikke vits å ligge å pines i senga,stod opp og trakk kaffe. Men føler meg urolig. Kan dette være noe bipolart? Og kan en mani eller hypomani utløses av at jeg skal reise på fredag? At jeg blir gira av det,å reise på vinterferie?

Følte meg gira i juleferien og...

Skal til psykiater på torsdag,men jeg tror jeg kommer til å se topp ut. Har det topp når jeg har mye energi :)

Skrevet

God morgen :)

Jeg liker nesten ikke å sove, fordi jeg er alltid forferdelig deprimert når jeg våkner.

Kanskje det er noe som skjer hvis man våkner etter å ha sovet for lite eller for mye? Aner ikke jeg...men er i hvert fall en ubehagelig stemning når jeg våkner synes jeg. Så tar det noen timer før ting føles normalt igjen.

Skrevet

God morgen :)

Jeg liker nesten ikke å sove, fordi jeg er alltid forferdelig deprimert når jeg våkner.

Kanskje det er noe som skjer hvis man våkner etter å ha sovet for lite eller for mye? Aner ikke jeg...men er i hvert fall en ubehagelig stemning når jeg våkner synes jeg. Så tar det noen timer før ting føles normalt igjen.

God morgen :-)

Egentlig er å sove det beste jeg vet,er i en annen dimensjon da. Men liker ikke når marerittene begynner. Å våkne er jo virkeligheten,ikke alltid lett å forholde seg til, kanskje derfor det er tungt for deg?

Jeg er sååå klar for vinterferie nå, klar til å hjelpe alle som trenger det dit jeg skal. Da blir de glad og fornøyd alle sammen :)

Skrevet

God morgen :-)

Egentlig er å sove det beste jeg vet,er i en annen dimensjon da. Men liker ikke når marerittene begynner. Å våkne er jo virkeligheten,ikke alltid lett å forholde seg til, kanskje derfor det er tungt for deg?

Jeg er sååå klar for vinterferie nå, klar til å hjelpe alle som trenger det dit jeg skal. Da blir de glad og fornøyd alle sammen :)

Er du også plaget med mareritt? Laget et eget innlegg om det, hehe.

Jeg er utrolig sliten av å ha mareritt om at jeg dør i ulykker og blir drept osv.

Skrevet

Er du også plaget med mareritt? Laget et eget innlegg om det, hehe.

Jeg er utrolig sliten av å ha mareritt om at jeg dør i ulykker og blir drept osv.

Så det,svarte deg og hehe :)

Ja har masse mareritt i perioder,og seroquel har gjort susen der. Det er forferdelig slitsomt med mareritt, hos meg går det ofte på at noen kveler meg. Kan også gå på at folk dør,ulykker og tragedier.

Skrevet

Så det,svarte deg og hehe :)

Ja har masse mareritt i perioder,og seroquel har gjort susen der. Det er forferdelig slitsomt med mareritt, hos meg går det ofte på at noen kveler meg. Kan også gå på at folk dør,ulykker og tragedier.

Huff, ja, det er veldig slitsomt. Blir jo nesten som å oppleve traumer hver natt!

Håper du får en deilig ferie da :)

Skrevet

Huff, ja, det er veldig slitsomt. Blir jo nesten som å oppleve traumer hver natt!

Håper du får en deilig ferie da :)

Takk for det :)

Bare jeg beholder energien nå så går alt topp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...