Gå til innhold

Ptsd og eksponering, eller hva det heter?

Anbefalte innlegg

Gjest one-two-three
Skrevet

Jeg kommer i to situasjoner denne uka som jeg vet jeg kan bli sykere av. Har diagnose 62.0 etter langvarig ptsd.

Kommer meg ikke utenom dette. Det er jo en del av livet å må møte slekt og enkelte venner noen ganger. Jeg vet bare ikke om alle strategiene jeg har lært holder nå.

Kan jo ikke stikke av fra begravelser og mennesker som trenger hjelp hele tiden heller. Dreier seg om en som har problemer etter at noen tok sitt liv. I tillegg møter jeg på en som ikke var helt snill da jeg var litt mindre.

I tillegg har jeg en mor som ikke kan tilgi det som skjedde da jeg var liten og som må minne meg på dette hele tiden. Jeg ønsker å glemme og fortrenge.

Hva er best: Stikke av,eller leve livet? Dette er jo ting jeg kommer til å møte på senere også. Jeg må jo bare være litt mere "hardhudet" og litt tøff skal jeg bli friskere, eller...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...