Gå til innhold

Jeg vil ikke ha det bra

Anbefalte innlegg

Gjest Mannn28
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva som skjer med meg, men nå har jeg de siste dagene følt meg fri fra angst, tvang og depresjon som har plaget meg så fryktelig lenge. Noen ganger har jeg tenkt at jeg ikke orker å leve dersom jeg skal ha de plagene resten av livet. Så nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg blir på gråten av at jeg ikke har det fælt. Er dette en slags psykisk selvskadingsbehov eller noe? Blir veldig forvirret.

Skrevet

Det er vel vanens makt. Når en stor del av livet forsvinner eller blir mye mindre enn vanlig, så blir jo det en ny livssituasjon som man må tilpasse seg. Det er vel ikke nødvendigvis så lett. Men det er vel ikke sikkert at disse symptomene dine har forsvunnet for godt, heller da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...