Gjest Zyprexus Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Hei! Sliter mye med at jeg aldri klarer å slappe helt av og få bort tanker, oe jeg ofte drømmer om. Noen som har noen gode tips for noe som klare å slappe av? Sikkert mange andre også som sliter psykisk med å slappe av så er nok mye tips å få! 0 Siter
100%ull Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 . ''Sliter mye med at jeg aldri klarer å slappe helt av og få bort tanker, oe jeg ofte drømmer om. Noen som har noen gode tips for noe som klare å slappe av? Sikkert mange andre også som sliter psykisk med å slappe av så er nok mye tips å få!'' . Et godt og enkelt tips for å roe ned kropp og sinn...er å sette seg ned...lukke øynene og kjenne på at pusten går inn og ut... Bare kjenn på pusten din...du skal ikke kontrollere den...bare la den puste inn og ut... Etterhvert så vil du kjenne at kroppen og sinnet ditt blir roligere... 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 . ''Sliter mye med at jeg aldri klarer å slappe helt av og få bort tanker, oe jeg ofte drømmer om. Noen som har noen gode tips for noe som klare å slappe av? Sikkert mange andre også som sliter psykisk med å slappe av så er nok mye tips å få!'' . Et godt og enkelt tips for å roe ned kropp og sinn...er å sette seg ned...lukke øynene og kjenne på at pusten går inn og ut... Bare kjenn på pusten din...du skal ikke kontrollere den...bare la den puste inn og ut... Etterhvert så vil du kjenne at kroppen og sinnet ditt blir roligere... ''Etterhvert så vil du kjenne at kroppen og sinnet ditt blir roligere...'' Det spørs vel...ikke lett å meditere når det er "jordskjelv" i kroppen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.