serenity777 Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Er schizotypal på vei ut som diagnose over hele linja, eller gjelder det kun deg? Lurer på dette, da jeg hadde diagnosen før jeg ble "schizofren". 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Psykiateren sa den var i ferd med å foreldes fra diagnosesystemet... 0 Siter
Gjest winda Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Psykiateren sa den var i ferd med å foreldes fra diagnosesystemet... Det er vel like forb... en sykdom/lidelse? Hva skal de kalle den da? 0 Siter
serenity777 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Skrevet 16. februar 2011 Det er vel like forb... en sykdom/lidelse? Hva skal de kalle den da? Lurer jeg på og. Pussig, det er den diagnosen jeg alltid har følt har passet meg best. Og den fanger helt klart opp en viss type mennesker. 0 Siter
Gjest typ-isk Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Lurer jeg på og. Pussig, det er den diagnosen jeg alltid har følt har passet meg best. Og den fanger helt klart opp en viss type mennesker. Dette lurer jeg også på, tenkte faktisk å sende inn et innlegg med samme spørsmål! 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 17. februar 2011 Skrevet 17. februar 2011 Det er vel like forb... en sykdom/lidelse? Hva skal de kalle den da? Han sa schizoaffektiv skulle brukes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.