eksvimle Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Er den en klar sammenheng mellom sykdom og psykdom...? Har vært så og si konstant syk de siste 2-3 mnd. Helt reelt med snørr og feber -så det er ikke bare innbilling altså...,(Det har gått i ett, med forkjølelse, bronkitt, influensa...). Og samtidig så har jeg også følt meg veldig nede. Jeg har vært mye mer nedfor enn til vanlig. Jeg har følt meg ekstremt ensom, og har hatt en veldig tomhetsfølelse...(som jeg ikke klarer å fylle...) Bare lurer på om dersom (???) jeg nå til sist blir frisk igjen -kommer psyken automatisk til å bli litt bedre også? 0 Siter
Gjest rhthtyj Skrevet 16. februar 2011 Skrevet 16. februar 2011 Ja, det kan henge sammen. Psyken blir selvfølgelig ikke automatisk bedre når du blir frisk, men den kan bli det. 0 Siter
eksvimle Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Skrevet 17. februar 2011 Du får ha god bedring tusen takk -begynner å bli en smule lei... Men, kanskje alt henger sammen motsatt også... At pga av dårlig psyke blir jeg oftere/letter syk... ??? Tusen takk igjen! 0 Siter
Gjest rhthtyj Skrevet 18. februar 2011 Skrevet 18. februar 2011 tusen takk -begynner å bli en smule lei... Men, kanskje alt henger sammen motsatt også... At pga av dårlig psyke blir jeg oftere/letter syk... ??? Tusen takk igjen! Ja, det henger sammen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.