Gå til innhold

Noe galt med medisinene mine?

Anbefalte innlegg

Gjest mildt sagt hyperaktiv
Skrevet

Tar Seroquel hver kveld før jeg legger meg. Merker at de begynner å virke når jeg blir tørr i munnen og litt tett i nesa. Deretter blir jeg trøtt, og sover som et barn .... som regel da.

Av og til merker jeg ingen ting av dette, jeg sovner ikke i hele tatt og nå har jeg vært våken siden kl 08 i går morges. Finnes ikke trøtt i hele tatt. Resultatet kan man bare tenke seg. Jeg er mildt sagt hypoman!

Lurer forresten på om jeg har vært hypoman i flere dager for jeg har generelt sovet lite og vært aldeles hekta på div aktiviteter på nettet. Opprettet sjekkesider, flørtet og avtalt å møte flere menn. Akkurat nå føler jeg meg som guds gave til mannen, men midt oppi alt dette hadde det gjort seg med en liten dubb :)

Skrevet

Øke dosen?

Nå med en gang?

Skal jeg være helt ærlig så tok jeg dobbel dose i går. Prøvde først en, men gira fortsatt rundt. Tok en til, men null effekt! Kan vel ikke dytte innpå ubegrensede mengder uten å ha snakket med en lege?

Han har jeg forresten ikke tid til å ringe, for nå skal jeg gå på ski.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Akkurat nå er feilen med medisinene dine at dosen er for lav.

Skrevet

Akkurat nå er feilen med medisinene dine at dosen er for lav.

Jammen hva skal jeg gjøre da? Nå vaser jeg rundt med full bekledning, men kommer meg ikke ut av huset!

Skrevet

Jammen hva skal jeg gjøre da? Nå vaser jeg rundt med full bekledning, men kommer meg ikke ut av huset!

Hvilken dose Seroquel bruker du nå?

Frøkenbekymra
Skrevet

300 mg

Frøkenbekymra
Skrevet

Tok forresten 600 mg i går i ren desperasjon

Skrevet

Tok forresten 600 mg i går i ren desperasjon

Jeg synest du skal snakke med legen din. 6-800 mg er nok en fornuftig dose i noen uker fremover.

Skrevet

Nå med en gang?

Skal jeg være helt ærlig så tok jeg dobbel dose i går. Prøvde først en, men gira fortsatt rundt. Tok en til, men null effekt! Kan vel ikke dytte innpå ubegrensede mengder uten å ha snakket med en lege?

Han har jeg forresten ikke tid til å ringe, for nå skal jeg gå på ski.

Ring legen da hvis det plager deg,hvis ikke: nyt det :)

Herlig med masse energi da,men følger vel alltids et onde med det gode.

Skrevet

Ring legen da hvis det plager deg,hvis ikke: nyt det :)

Herlig med masse energi da,men følger vel alltids et onde med det gode.

Er ikke noe morsomt i hele tatt. Jeg er så irritabel at jeg bør holde meg langt unna folk ..

Skrevet

Er ikke noe morsomt i hele tatt. Jeg er så irritabel at jeg bør holde meg langt unna folk ..

Da bør du ringe lege ;-)

Veldig slitsomt å være irritabel,ikke gøy for folka rundt deg heller :(

Skrevet

Da bør du ringe lege ;-)

Veldig slitsomt å være irritabel,ikke gøy for folka rundt deg heller :(

Jeg vet egentlig svar på hele problemet. Jeg drikker meg full, og tar en heidundrende tur på byen. I morgen er jeg garantert nede igjen.

Har prøvd før:)

Skrevet

Jeg vet egentlig svar på hele problemet. Jeg drikker meg full, og tar en heidundrende tur på byen. I morgen er jeg garantert nede igjen.

Uff,nei gjør nå ikke det da!!!

Skrevet

Uff,nei gjør nå ikke det da!!!

Jo, jeg gleder meg allerede. Ideen er helt glimrende. Funker faktisk ;)

Skrevet

Jo, jeg gleder meg allerede. Ideen er helt glimrende. Funker faktisk ;)

Uff,lykke til!

Skrevet

Å ta en tur på byen når du er manisk er det verste du kan gjøre. Ring legen din istedet. Har du ikke vært igjennom dette før siden du vet at du er bipolar? Lærte du noe av dette?

Skrevet

Å ta en tur på byen når du er manisk er det verste du kan gjøre. Ring legen din istedet. Har du ikke vært igjennom dette før siden du vet at du er bipolar? Lærte du noe av dette?

Ja, jeg har lært at jeg kommer meg ned igjen etter ei "fyllekule". Jeg er ikke manisk, men hypoman:)

Forresten så er det mange som synes det er riktig morsomt og underholdene når jeg tar meg en tur ut når jeg er i det hypomane hjørnet;)

Skrevet

.... også er jeg guds gave til mannen da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...