Gå til innhold

tatt medisin for sent?

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

Venlafaxin,glemte dose(275mg) i morgest,fikk ikke tatt før nå i ettermiddag. Er i et ekstremt nedfor humør,med klump i halsen og en følelse av enorm tristhet. (og vet ikke hvorfor) Kan dette ha med at jeg ikke tok medisin til vanlig tid? Har humørsvingninger ellers også,men var liksom ekstra sterkt i dag. Allt føles bare helt forferdelig trist og meningsløst.Prøver ta meg sammen men det hjelper ikke. Slitsomt...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Redd dette er mest fordi du vet at du har glemt medisinen.

Sool1365380740
Skrevet

Redd dette er mest fordi du vet at du har glemt medisinen.

nei,skjønner at du tror det,men kom til å tenke på det først nå ser du. Har glemt det før noen timer og ikke merket noe. Er vel kanskje tilfeldig da. Bekymrer meg bare for mye om de medisinene.. Vil jo egentli ikke ta de,men er vel best så lenge det muligens er de som gjør at solen skinner iallefall av og til. Et spm til: Jeg har diagnosene tilbakevendene depresjon og sosialangst vistnok. Tar venlafaxin. Ville det vært samme medisinen jeg skulle hatt om jeg hadde upf,apf? Har mange bekymringer rundt dette at jeg ikke får riktig hjelp. Går til samtale,men føler det er bortkastet da det ikke gir meg noe annet enn at jeg blir enormt sliten. Føler jeg maser hær inne... men vil jo bare prøve få det bedre.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

nei,skjønner at du tror det,men kom til å tenke på det først nå ser du. Har glemt det før noen timer og ikke merket noe. Er vel kanskje tilfeldig da. Bekymrer meg bare for mye om de medisinene.. Vil jo egentli ikke ta de,men er vel best så lenge det muligens er de som gjør at solen skinner iallefall av og til. Et spm til: Jeg har diagnosene tilbakevendene depresjon og sosialangst vistnok. Tar venlafaxin. Ville det vært samme medisinen jeg skulle hatt om jeg hadde upf,apf? Har mange bekymringer rundt dette at jeg ikke får riktig hjelp. Går til samtale,men føler det er bortkastet da det ikke gir meg noe annet enn at jeg blir enormt sliten. Føler jeg maser hær inne... men vil jo bare prøve få det bedre.

Det finnes ingen gode medisiner for pf cluster C.

Skrevet

'' Går til samtale,men føler det er bortkastet da det ikke gir meg noe annet enn at jeg blir enormt sliten''

Hvor lenge har du gått i behandling, og hvor raskt mener du at vesentlig endring burde ha inntruffet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...