Gå til innhold

NHD: Øke medisiner selv...

Anbefalte innlegg

Gjest rykk og reis
Skrevet

Hei. Jeg tror jeg blir syk. Hvis jeg øker AP selv til over helga, tror du jeg blir "halshugd"? Jeg har bivirkninger som rykninger i ansiktet ol. Derfor ble dosen redusert. Nå har jeg det ikke helt bra med meg selv. Jeg bryr med "katta" i disse bivirkningene bare jeg slipper å bli syk igjen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Når du kjenner deg selv og din sykdom så godt, og det i tillegg bare er for noen dager, bør det gå helt greit. Ring imidertid din lege så snart hun er å få tak i over helgen.

Gjest takk for svaret
Skrevet

Ja, jeg økte dosen ikveld og kommer til å fortsette med det i helga. Får heller ta imot kjeft om jeg får det. Uansett bedre enn denne angsten og alle raritetene jeg får.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...