Gå til innhold

Tanker i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste noe en psykolog skrev i -00,at hun svinger mye for tiden. Kan veksle mellom mye og lite energi,kan vare alt fra dager til uker,noen ganger svinge på en dag. Er dette affektivt? Hva mener du da om meg,schizoaffektiv?

Leser ting jeg selv har skrevet og det skremmer meg,ser at jeg hadde rare tanker,noe jeg ikke så da jeg skrev det. Som f.eks at meg og en medpasient hadde vårt eget språk,og at jeg spiste lakris for å få tykkere blod. Forstår ikke det nå...

Ser at jeg ofte har hatt problemer med å sove pga uro,tanker og angst. Begynte å lese i dag i gamle papirer,for når jeg gikk ute "svevde" jeg,tenkte "Nå detter jeg snart". Får fornemmelser om det meste og tar inn energier..tenker jeg. Energiene er sterke og det føles som om kreftene vil slå meg ut,overta styringen. Det prikker og bølger i meg "De er her over alt" tenker jeg.

Hører folk prate,men får med meg bare litt. Koker i hodet mitt. Har tatt seroquel siden jeg pratet med psykiater sist uke,hun rådet meg til det. Må innhente ting for å stille BP diagnose,er det vits..NHD tror du det er vits? Er det noe schizo greier jeg har?

Har ikke lyst å rote i gamle papirer. Samboeren min sa "Kan være medisinene som gjør deg rar,forstår ikke hvorfor du skal ta de hver kveld". Og ja..jeg hører på folk og blir forvirret,kan være medisinene. Er det ikke rart at 25 mg seroquel slår meg ut? Sover hele natten da,tåler jeg det ikke? Først går jeg i trance av dem,det var vanlig sa psykiateren,er det?

Tok heller to cider i kveld,er ikke trøtt...bare urolig og full i tanker. Er trilafon sprøyte 180 ml/mg mye? Fikk det hver tiende dag,vil ikke det igjen. Vil ikke være syk! Tenker mye på døden.

Skrevet

Kan slette dette hvis noen vil,vet at alt jeg skriver er bre tull for tiden. Burde skjermes mot meg selv. Lurer på om samboeren min vil jeg skal holde meg syk,hva tjener han på det?

Ingenting! Han sier "Du får sove godt i natt da når du ikke sov sist natt". Etter alle disse årene kjenner han meg ikke,vet lite om meg. Skal ta medisinen i kveld,vet det er det beste. Ha en god dag :)

Gjest sov godt i natt, da
Skrevet

Kan slette dette hvis noen vil,vet at alt jeg skriver er bre tull for tiden. Burde skjermes mot meg selv. Lurer på om samboeren min vil jeg skal holde meg syk,hva tjener han på det?

Ingenting! Han sier "Du får sove godt i natt da når du ikke sov sist natt". Etter alle disse årene kjenner han meg ikke,vet lite om meg. Skal ta medisinen i kveld,vet det er det beste. Ha en god dag :)

Håper du har det bedre nå, og at du får hjelp til å sortere tankene og følelsene dine rundt dette med egen sykdom. Og ikke misnst at du får en riktig diagnose, for det forutsetter jo riktig hjelp. Lykke til og klem hvis du vil ha

Skrevet

Håper du har det bedre nå, og at du får hjelp til å sortere tankene og følelsene dine rundt dette med egen sykdom. Og ikke misnst at du får en riktig diagnose, for det forutsetter jo riktig hjelp. Lykke til og klem hvis du vil ha

Tusen takk

Det var en fin melding å begynne dagen med :)

Tok medisinen i natt,og sov som en stein. Jeg tror det skal gå ra alt sammen,jeg må nok endre litt fokus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...