Gå til innhold

Sjelden diagnose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det forstod jeg ikke,hva har jeg latt det gå sport i? Og hva går konkuransen ut på?

Jeg tror han/hun skrev den kommentaren til meg, at jeg har gjort en sport ut av å få flest mulige diagnoser.

Vel, det er ingen konkurranse. Det er ikke for å føle meg verre enn andre. Jeg begynner å tenke at det kommer av omsorgssvikt.

Skrevet

Jeg tror han/hun skrev den kommentaren til meg, at jeg har gjort en sport ut av å få flest mulige diagnoser.

Vel, det er ingen konkurranse. Det er ikke for å føle meg verre enn andre. Jeg begynner å tenke at det kommer av omsorgssvikt.

Åja,jeg tror ikke det er noe du gjør med vilje. Er nok en grunn for at du tenker slik, og har det på denne måten,så jeg håper du får rett hjelp,og at du blir tatt på alvor. Lykke til :)

Gjest Bipolar58++
Skrevet

Rare tanker har jeg mye av ja, og har også noen reelle diagnoser. bl.a. OCD. Men har også en annen diagnose som ødelegger hele livet, men gidder ikke si hva det er. Den gjør at jeg slettes ikke kan anses som normal, men hva er normal? Det er vel også en diagnose som ingen i hele verden ønsker å ha og noen ganger skjønner jeg ikke hvordan jeg gidder å leve med den. Egentlig burde det være nok, men av en eller annen grunn så føler jeg det ikke sånn.

Ellers tar du feil om at jeg er tenåring, og under 30, eller student, og er ikke forelsket i min psykolog.

Jeg har ikke blitt voldtatt eller brukt dop, men det trenger man heller ikke å ha blitt for å være psykisk syk.

Om du leser mellom linjene sier jeg rett ut at jeg ikke tror du har noen som helst psykisk diagnose,men bare er ute etter selskap,

og noen å diskutere med.Så vidt jeg vet finnes det ingen diagnose som passer deg helt.Hva er så galt med å være normal? Sove 8 timer samenhengende uten medisiner.

Jobbe,betale skatt,komme hjem til en samboer eller ektefelle som elsker bare deg og å spise middag sammen? Forstår ikke at et slikt liv ikke er tiltrekkende for alle? Skulle gjerne hatt et slikt liv,men her sitter jeg altså å svarer på brev fra mennesker som ønsker å være gal? Forstår ingenting!!

Skrevet

Om du leser mellom linjene sier jeg rett ut at jeg ikke tror du har noen som helst psykisk diagnose,men bare er ute etter selskap,

og noen å diskutere med.Så vidt jeg vet finnes det ingen diagnose som passer deg helt.Hva er så galt med å være normal? Sove 8 timer samenhengende uten medisiner.

Jobbe,betale skatt,komme hjem til en samboer eller ektefelle som elsker bare deg og å spise middag sammen? Forstår ikke at et slikt liv ikke er tiltrekkende for alle? Skulle gjerne hatt et slikt liv,men her sitter jeg altså å svarer på brev fra mennesker som ønsker å være gal? Forstår ingenting!!

Jeg har ingen samboer eller ektefelle nettopp pga en av mine diagnoser. Gidder ikke fortelle hva det er, men er en diagnose ingen i verden ønsker å ha. Du vil ikke engang kunne gjette hva det er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...