Gå til innhold

Trygt å ta dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke rart at 25 mg seroquel slår meg ut,er det trygt for meg å ta?

Angret i går da transen kom,forstår ikke hvorfor det skjer. Er det lurt å ta dem,eller tåler jeg det ikke?

Har hatt en super dag i dag da :-)

Skrevet

Blir også slått ut av 25 mg, noen mennesker er mer sensitive på medisiner en andre. Men om de brukes over tid vil denne effekten avta, eventuelt kan du dele tabletten i to så får du en lettere oppstart fase.

Skrevet

Blir også slått ut av 25 mg, noen mennesker er mer sensitive på medisiner en andre. Men om de brukes over tid vil denne effekten avta, eventuelt kan du dele tabletten i to så får du en lettere oppstart fase.

Tusen takk :-)

Liker å bli "slått ut",bare tenkte at det ikke var trygt...kanskje det forgiftet meg. Men siden du også reagerer slik er det vel normalt :)

Skrevet

Denne effekten minsker etterhvert som kroppen din blir vant til medisinen. Jeg begynte på 25 ,mg og sov som en stein, på det meste var jeg oppe i 1000 mg... Og etter en stund ble jeg ikke noe særlig trett av det.

Skrevet

Denne effekten minsker etterhvert som kroppen din blir vant til medisinen. Jeg begynte på 25 ,mg og sov som en stein, på det meste var jeg oppe i 1000 mg... Og etter en stund ble jeg ikke noe særlig trett av det.

Ok,blir som med benzo da.

Skrevet

Ok,blir som med benzo da.

Må alle øke benzo da? Jeg går på Rivotril for nervesmerter og har ikke økt dosen på 11 år.

Skrevet

Må alle øke benzo da? Jeg går på Rivotril for nervesmerter og har ikke økt dosen på 11 år.

Kanskje det er en forskjell på å ta rivotril mot smerter eller mot angst? Det som skjer ved angst er jo gjerne at man venner seg til dosen og angsten kommer igjen og man øker dosen.

En bivirkning er vel også økt angst hos endel.

Skrevet

Kanskje det er en forskjell på å ta rivotril mot smerter eller mot angst? Det som skjer ved angst er jo gjerne at man venner seg til dosen og angsten kommer igjen og man øker dosen.

En bivirkning er vel også økt angst hos endel.

Jeg har jo som bivirkning at jeg ikke får noe angstanfall da ;o)

Skrevet

Jeg har jo som bivirkning at jeg ikke får noe angstanfall da ;o)

Det er jo bra. Vet det er mange som må øke doseringen i takt med angsten :).

Skrevet

Er ikke sikker det,kanskje det kommer an på hva man tar det for. Hos meg og andre jeg vet om,har vi behøvd høyere dose etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...